تبریز؛

تاکید بر صرفه جویی در حامل‌های انرژی برق

امام جمعه اهر با اشاره به مشکل کم آبی و افزایش دما در اقصی نقاط کشور بخصوص در این شهرستان بر صرفه جویی و استفاده بهینه در مصرف آب و برق تاکید کرد.

تاکید بر صرفه جویی در حامل‌های انرژی برقبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین جواد حاجی‌زاده امام جمعه اهر با اشاره گرمی بیش از پیش هوا در این شهرستان و افزایش مصرف آب و برق بر ضرورت کنترل مصرف، جهت جلوگیری از قطعی آب، برق و کمک به بهره‌مندی آحاد جامعه از این نعمت الهی تاکید کرد.

وی با اشاره به آیات و روایت‌های ائمه معصومین جهت پرهیز اسراف از همه شهروندان خواست از هدر رفت آب و اسراف جلو گیری کنند.
امام جمعه اهر با اشاره به طولانی بودن روزها و افزایش دمای هوا یاد آورشد هم‌میهنان گرامی بخصوص همشهریان عزیز در مصرف آب و برق و انرژی صرفه‌جویی کنند.

حاجی‌زاده افزود آنطور که وزارت نیرو اعلام کرده‌اند اگر در مصرف آب و برق رعایت مصرف حداقلی را نکنیم، در آینده با مشکل قطعی برق و آب مواجه خواهیم شد که خواهش و توصیه ما این است عزیزان در مصرف خود صرفه‌جویی کنند.

امام جمعه اهر یادآور شد: خاموش کردن یک لامپ در هر واحد مسکونی و تجاری مخصوصاً در زمان اوج مصرف کمک بزرگی برای جلوگیری از قطع برق می‌باشد و انتظار داریم برای کمک به هموطنانی که در مناطق گرمسیر واقع شده و بیش از ما به وسائل سرمایشی نیاز دارند با این کار خود به این عزیزان کمک کنیم.

 

انتهای پیام/ش

 

تاکید بر صرفه جویی همشهریان در خصوص مصرف آب و برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.