طنز «نیشدارو» را از رادیو ایران بشنوید

برنامه رادیویی «نيشدارو» با حضور طنزپردازان مطرح کشور از رادیو ایران پخش می‌شود.

علاقمندان طنز« نیشدارو» را با طعم دارچین از رادیو ایران بشنویدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه رادیویی ایران؛ برنامه رادیویی «نیشدارو» با دو ماموریت تقویت روحیه شادابی، امید و نشاط و ترویج روحیه انتقادپذیری و گفتمان انتقاد سازنده از رادیو ایران پخش می‌شود.

این برنامه با رویکردی طنز و با نگاهی به چند موضوع معرفی مفاخر طنز ایران، بررسی متون طنز معاصر، بخش‌های طنز ارسالی توسط شنوندگان به صورت تعاملی و معرفی طنزپردازان شهرهای مختلف،گزینش متون طنز از میان مجلات با نگاهی به اتفاقات و مسائل روز و پرداختن به موضوعات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، خانوادگی و ... با نگاهی طنز تهیه خواهد شد.

این برنامه به صورت شخصیت محور با حضور طنزپردازان مطرح کشور از جمله: سعید بیابانکی، ناصر فیض، رضا رفیع، خلیل جوادی و صابر قدیمی تولید خواهد شد.

استفاده از افکت‌های صوتی مختلف متناسب با موضوع و افکت‌ها و فواصل صوتی طنز جهت جذابیت برنامه استفاده خواهد شد. آیتم طنز جیک جیکستان به طنزهای کوتاه در فضای مجازی می‌پردازد.

«نیشدارو» به تهیه‌کنندگی عبدالله علایی، آیتم‌سازی وحید بیات، مجری کارشناس سعید بیابانکی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 21:45 الی 22 از رادیو ایران پخش می‌شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار