کارآفرینان علاوه بر اشتیاق درونی، باید مواردی را در کسب و کارشان رعایت کنند تا از آنها افرادی موفق بسازد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  برای اینکه فردی کارآفرین شود، باید دید لازم را برای انجام آن کار داشته باشد، سریع عمل کند و سنگ زیرین آسیاب باشد. باید بتواند ریسک کند که در این مسیر ممکن است اشتباه هم داشته باشد. جاهایی هست که نمی‌دانید کدام راه را باید انتخاب کنید، ولی فرصت دارید که دید خود از کسب‌وکارتان را واقعیت بخشید و در تمام مسیر کارآفرینانه خودتان تفریح هم داشته باشید. یکی از کارآفرینان جوان اهل ایالات متحده که در زمینه فروش آنلاین پوشاک فعالیت می کند و به موارد تاثیر گذار در تبدیل شدن یک کارآفرین به یک صاحب کسب و کار اشاره کرده است. او شرکت خود را سه سال پیش تاسیس کرده است و در حال حاضر به درآمد ۱۰۰ میلیون دلار در سال رسیده است.

پنج مهارت کلیدی برای کارآفرینان

او بخش اعظم موفقیت خود را مدیون شبکه‌های اجتماعی است. او از سیستم تبلیغات فیس‌بوک (Facebook ads) برای تبلیغات خود استفاده کرده تا بتواند مشتریان را نه فقط بر اساس اطلاعات سنی و فردی، بلکه بر اساس جستجو‌هایی که قبلا در شبکه اجتماعی انجام داده است شناسایی کند.

پنج مهارت کلیدی برای کارآفرینان

این شرکت همچنین تمرکز خود را بر روی ساخت یک شبکه اجتماعی نیز گذاشته است و فقط به سئو (SEO) و استراتژی‌های بازاریابی بر اساس کلمات کلیدی اکتفا نکرده است. این شرکت اعلام کرده که تی‌شرت های آنها، بر اساس خواست مشتری ساخته می‌شوند. آنها همچنین با هنرمندانی شراکت کرده‌اند تا بتوانند طراحی چاپ روی تی‌شرت‌ها را انجام دهند. اغلب طراحی و چاپ این تی‌شرت‌ها در مورد وقایعی است که در حال حاضر در جهان اتفاق می‌افتد. کنت توصیه‌هایی به افرادی دارد که قصد کارآفرین شدن دارند یا کارآفرین تفریحی هستند. این پندها می‌تواند برای این دسته از افراد فوق‌العاده کارساز باشد.

منبع:زومیت

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار