ساری،

پرداخت بیش از ۴۰ درصد مطالبات گندم کاران

بیش از ۴۰ درصد مطالبات گندم کاران مازندران پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید محمد جعفری مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت:: تاکنون بیش از ۴۰ درصد مطالبات گندم کاران مازندران پرداخت شد و با پیگیری‌های انجام شده مابقی مطالبات بزودی پرداخت خواهد شد.

وی افزود: هزینه خرید تضمینی گندم از کشاورزان مازندران هزار میلیارد ریال است که تاکنون ۴۱۳ میلیارد ریال از این رقم واریز شده است.

جعفری گفت: از آغاز زمان خرید تضمیمی گندم از ۲۴ خرداد تاکنون ۸۸ هزار و ۱۱۸ تن گندم از کشاورزان مازندران خریداری شد که این روند همچنان نیز ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور روند پرداخت امسال مطالبات کلزاکاران مازندران را به نسبت سال‌های گذشته مطلوب و بهتر اعلام کرد و افزود: با توجه به این شرایط، امسال گندم کاران نگرانی بابت دریافت مطالبات خود نداشته باشند.

وی از تسویه مطالبات کلزاکاران مازندران به عنوان بخش دیگری از فعالیت‌های اداره کل غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور نام برد و گفت: حدود ۲۰ هزار تن کلزا از کشاورزان این استان خریداری شد.

جعفری میزان پرداختی مطالبات کلزاکاران مازندران را ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تنها ۱۰ میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان استان پرداخت نشده است که در روز‌های آتی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ م

پرداخت مطالبات به گندم کاران مازندرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.