رئیس بسیج سازندگی استان؛

فعالیت جهادی 3 هزار بسیجی در مناطق محروم

رئیس بسیج سازندگی استان گفت:از ابتدای امسال تا کنون،3 هزار بسیجی به منظور انجام فعالیت جهادی به مناطق محروم اعزام شده اند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ زهرایی،رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت:امسال حدود 3 هزار بسیجی در قالب 166 گروه جهادی دانش آموزی، دانشجویی، پزشکی، محلات و مهمان، تعطیلات تابستان خود را به خدمت در مناطق محروم خراسان جنوبی می گذرانند.

وی افزود:فعالیت 10 گروه جهادی در 10 روستا و شهر استان پایان یافته و هم اکنون نیز 13 گروه جهادی دیگر به مردم مناطق محروم شهرستان های زیرکوه، سرایان، درمیان، فردوس، قاین، طبس و سربیشه خدمات ارائه می کنند.

رئیس بسیج سازندگی استان گفت: این گروه ها در روستاهای چاه قیاس سرایان، زردنبیل و ورزگ قاین، مهرشهر و دربلوند سربیشه، دره عباس، تغندیک و کوشکک درمیان، شهرک کمیته امداد زیرکوه و شهر خضری دشت بیاض از ابتدای تیر فعالیت می کردند.

زهرایی افزود: مرمت قنات، ساخت کانال آب کشاورزی و استخر ذخیره آب، دیوارکشی مسجد و حسینیه، احداث خانه محرومان، برگزاری کلاس های فرهنگی، هنری و اشتغال زایی، ویزیت رایگان، کمک در جمع آوری محصولات کشاورزی و آموزش بهداشت فردی از جمله فعالیت های 165 بسیجی در این روستاها است.
انتهای پیام/ب
 

پایان کار 10 گروه جهادی در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.