یزد؛

خبرهای ورزشی امروز شنبه 17تیردر رشته های مختلف

خبرهای ورزشی امروز شنبه 17تیر ماه در رشته های مختلف را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ خبرهای ورزشی امروز شنبه 17تیر ماه در رشته های مختلف را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

١-ليگ برتر بسكتبال استان ديشب در خانه بسكتبال يزد خاتمه يافت

فينال مسابقات ليگ برتر بسكتبال استان در رده های سنی بزرگسالان و نوجوانان ديشب در خانه بسكتبال يزد برگزار شد كه در نهايت تيم های علی افشار پور در هر دو رده ی سني با پيروزی مقابل محمود شيخيان به قهرمانی دست يافتند.
هامور با شكست ٣٩بر٣٥
اينده سازان در رده نوجوانان و پيتزا نوژ با برد ٧٠بر٦٢مقابل اينده سازان جام قهرمانی را از ان خود كردند

٢- نخستين پیروزی پینگ پنگ بازان نونهال یزد

مسابقات تنیس روی میز مدارس ابتدایی کشور از امروز با حضور ۲۹ استان در هشت گروه و بصورت دوره ای در ارومیه استارت خورد که مدرسه سید الشهدا واحد چمران با ترکیب سید ابوالفضل مدرسی،محمد رضا اخباریه، صالح صادقیان، محمد امین احرام پوش، احسان هدایتی با مربیگری حسین زارع و سرپرستی احمد رمضان پناه به عنوان نماینده استان یزد در گروه ۸رقابت ها با استان های کرمانشاه ، خوزستان و بوشهر هم گروه می باشد.
تیم یزد در اولین بازی خود توانست کرمانشاه سرگروه رابا نتیجه ۳-۲ شکست دهد تا گام محکمی برای مسابقات پیش رو برداشته باشد.

 ٣-رييس هييت دوچرخه سواری استان در بين مديران برتر ورزشی سال ٩٥

به گزارش معاونت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان قهرمانان ملی ورزش ايران، مدیران برتر سال ۹۵، در حوزه‌های ۲۲ گانه مدیریتی ورزش کشور، پس از نظرسنجی های ویژه معرفی شدند كه نام محمد حسين رياحي رييس هييت دوچرخه سواری استان هم در بخش مديران برتر هيات های ورزشی كشور ديده می شود.

٤-درخشش ركابزنان تيم پيشگامان در مسابقات كاپ آسيایی

تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان که جهت حضور در رقابتهای کاپ آسیایی کلاس یک پست در کشور ژاپن به سر می برد موفق شد با درخشش رکابزنان تیم دوچرخه سواری پیشگامان در رشته مدیسون برروی سکوی سوم این رقابتها بایستد. در این مرحله از مسابقات 11 تیم از سراسر جهان حضور داشتند که در پایان محمد رجبلو و مهدی سهرابی رکابزنان پیشگامانی تیم ملی پس از تیم های قدرتمند استرالیا و ژاپن عنوان سومی این رشته را از آن خود کردند و صاحب مدال برنز شدند.

انتهای پیام/ ی

خبرهای ورزشی امروز شنبه 17تیردر رشته های مختلف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.