اهواز؛

شناسایی نقاط حادثه خیز در محور مواصلاتی اندیمشک به خرم آباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل اندیمشک از شناسایی نقاط حادثه خیز در محور مواصلاتی اندیمشک به خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهزاد روحانی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل اندیمشک با اشاره به شنایی نقاط حادثه خیر در محور اندیمشک به پل زال گفت: 250 متر در تقاطع محور قدیم اندیمشک پل زال و آزادراه اندیمشک به پل زال نیوجرسی بتنی در جهت تردد ایمن نصب شد.

بهزاد روحانی اظهار کرد: در جهت ایمن‌سازی تردد محور مواصلاتی اندیمشک به خرم آباد در جهت کاهش خطرات و تردد ایمن‌تر وسایل نقلیه در محور مواصلاتی اندیمشک نقاط حادثه خیز توسط کارشناسان اداره راهداری اندیمشک شناسایی شد.

وی با اشاره به اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای نصب علائم در جاده‌های شهرستان اندیمشک افزود: در نقاط حادثه خیز با توجه به آغاز سفر تابستانی و با توجه به حجم سفر مسافران از محور مواصلاتی اندیمشک به خرم آباد به عنوان راه دسترسی شمال به جنوب نصب علائم و خط کشی مجدد انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل اندیمشک گفت: تابلوهای محور مواصلاتی اندیمشک در مناطقی که بر اثر گذشت زمان دچار آسیب شده بود مجدد برای ایمن‌سازی تردد وسایل نقلیه نصب شد.

وی با اشاره به بازسازی گارد کناره جاده در مناطق آسیب دیده افزود: در برخی از نقاط به دلیل سوانح و یا با گذشت زمان گارد محافظ کنار جاده دچار آسیب شده که با توجه به نیاز با پیگیری‌های انجام شده ترمیم شد.

روحانی حد فاصل جاده قدیم اندیمشک به پل زال و آزادراه را یکی از نقاط مهم و پرمخاطره دانست و افزود: ۲۵۰ متر در تقاطع جاده قدیم و آزاد راه به یک دغدغه مهم برای اداره راه مبدل شده بود که در جهت ایمن‌سازی محور اقدام به نصب نیوجرسی بتنی توسط نیروهای اداره راهداری با نظر کارشناسان اداره راه برای رفع خطرات احتمالی اقدام شد.

وی با بیان اینکه ۲۸۲ کیلومتر راه خاکی در شهرستان اندیمشک وجود دارد بیان داشت: از ابتدای سال با توجه به بارندگی بخشی از جاده‌های خاکی دچار آسیب شد که پس از رصد کامل توسط نیروهای گشت جاده‌ای اداره راه با استفاده از گریدل مشکلات این راه‌ها با توجه به بضاعت موجود تا حد بسیاری بهسازی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل اندیمشک عنوان کرد: ورودی پلیس راه اندیمشک نیز ساماندهی شد.

انتهای پیام/م

بهسازی بخشی از راه خاکی اندیمشک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار