بزودی؛

پایان ساخت مجتمع زنان و زایمان دزفول

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از پایان ساخت مجتمع زنان و زایمان حضرت زینب (س) این شهرستان در آینده ایس نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یوسف پریدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان داشت: ساخت مجتمع زنان و زایمان حضرت زینب (س) واقع در بیمارستان بزرگ دزفول از پارسال آغاز شده و اکنون با پیشرفت 75 درصدی در حال تکمیل شدن است.

 

وی اعتبار ساخت این بیمارستان را 250 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: طبق قرارداد منعقد شده با پیمانکار، این مجتمع باید در 3 ماه آینده تکمیل و تحویل دانشگاه علوم پزشکی دزفول شود.

 

پریدار اذعان کرد: با بهره برداری از این مجتمع کلیه خدمات پزشکی تخصصی و فوق تخصصی به زنان ارائه خواهد شد.

 

عباس پاپی زاده، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به تعطیلی بیمارستان یازهرا که 15 سال پیش اتفاق افتاد به دنبال این بودیم که جامعه بانوان در دزفول بتوانند از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب استفاده کرده و کم تر به استان های دیگر مراجعه کنند.

 

وی تصریح کرد: در پیگیری انجام شده طراحی مجتمع زنان و زایمان انجام و مجوز ساخت آن دریافت و اعتبار مورد نیاز نیز تامین شد که ساخت آن از سال گذشته آغاز شده و اکنون مراحل پایانی ساخت را سپری می کند.

 

پاپی زاده ابراز امیدواری کرد تا با تکمیل این مجتمع که بزرگ ترین مجتمع درمانی تخصصی و فوق تخصصی زنان و زایمان در شمال خوزستان است انواع خدمات پزشکی به بانوان ارائه شود.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: با پیگیری انجام شده مجوز جذب نیرو به ویِژه نیروهای متخصص و فوق تخصص در حوزه های مختلف در 3 سال گذشته دریافت شد که با این مجوزها و به کارگیری نیروهای متخصص کادر درمانی دزفول تکمیل خواهد شد.

 

وی گفت: از نظر سخت افزاری و ساخت و ساز نیز پیشرفت های زیادی در حوزه بهداشت و درمان دزفول در حال انجام است که با بهره برداری از این پروژه ها نه تنها دزفول خودکفا خواهد شد بلکه استان های ایلام و لرستان نیز از این خدمات بهره مند می شوند.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.