اصفهان؛

اصفهان نایب‌قهرمان مسابقات کاتا قهرمانی کشور شد

جام قهرمانی دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی کاتا به تیم همدان رسید و اصفهان نائب قهرمان شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی کاتا در شرایطی روز جمعه 16 تیرماه به میزبانی شهرستان اراک استان مرکزی برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها و در بخش تیمی، همدان به مقام قهرمانی رسید، تیم اصفهان «الف» نایب قهرمان شد و تیم قم در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش انفرادی در جونو کاتا جاوید و شیری از خراسان اول شد، کیوان حقیقت و رحمان رحمانی فرد از استان تهران دوم شدند و جودوکاران مازندران و همدان مشترکاً بر سکوی سوم ایستادند.
در کودوکان گوشین جوتسو کاتا صحرایی و سالاری از قم بر سکوی نخست ایستادند، نجفی و کریمی از همدان دوم شدند و سید مهدی پورحسینی و مهران دهقانی‌زاده از تهران سوم و میقانی و تهرانی از استان گلستان به مقام سوم دست یافتند.
در کاتامه نو کاتا اصفهان «الف» به مقام قهرمانی رسید، اصفهان «ب» نایب قهرمان شد و قم و کرمان هم مشترکاً به مقام سوم رسیدند.

در ناگه نو کاتا همدان اول شد، عنوان نایب قهرمانی به گلستان رسید و محمد آسیابی و علیرضا ساعتیان از تهران سوم شدند و قم به مقام سوم مشترک دست یافت.

در کیمه نو کاتا مازندران اول شد، اصفهان در جای دوم ایستاد و جودوکاران قم و گلستان مشترکاً به مقام سوم دست یافتند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.