یزد؛

اجرای طرح تابستانی پلیس راه استان همزمان با اوج سفرهای تابستانی

سرعت و سبقت غیرمجاز خط قرمز پلیس در جاده های استان است و با متخلفان بدون هیچ چشم داشتی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

سرهنگ مظفری  رئیس پلیس راه استان یزد  درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: درطرح تابستانی پلیس راه استان 40 اکیپ پلیس به صورت محسوس و نامحسوس در جاده های استان یزد مستقر شده و تردد در محورهای مواصلاتی را رصد می کنند.

مظفری با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی از ابتدای تیرماه و افزایش حجم سفرها، گفت : طرح نظارت بر جاده های استان یزد که از روزهای ابتدایی تیرماه آغاز شده تا اول مهرماه سالجاری ادامه دارد.

وی گفت: برای اجرای این طرح، 40 اکیپ پلیس به صورت محسوس و نامحسوس در جاده های استان یزد مستقر شده و تردد در محورهای مواصلاتی را رصد می کنند.

رئیس پلیس راه استان یزد ضمن اشاره به راه اندازی دوربین های کنترل سرعت در سطح جاده های استان افزود: 49 دوربین، سرعت لحظه ای و میانگین سرعت خودروها را در طول مسیر ثبت می کنند.

سرهنگ مظفری خاطرنشان کرد: سرعت و سبقت غیرمجاز خط قرمز پلیس در جاده های استان بوده و با متخلفان بدون هیچ چشم داشتی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی مهمترین تهدیدها در حوزه راهنمایی و رانندگی در محورهای ارتباطی زیرپوشش استان یزد را خستگی و خواب آلودگی به خاطر شرایط اقلیمی و همچنین صحبت با تلفن همراه ذکر کرد.

انتهای پیام/ ی

رصد 40 تیم محسوس و نامحسوس تردد در جاده های یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.