ساری؛

مطلوب بودن اقدامات پلیس در طرح‌های دریا

اقدامات فرهنگی اجتماعی پلیس در طرح ساماندهی دریا مطلوب است

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در نشست تخصصی طرح سالم سازی دریا اقدامات ایجابی پلیس در سواحل دریا را از بارزترین اقدام در کاهش آسیب‌های اجتماعی برشمرد و گفت:: اقدامات فرهنگی اجتماعی پلیس در طرح ساماندهی دریا مطلوب است.
وی افزود: ایجاد نمایشگاه‌های سیار و اجرای برنامه‌های متنوع با هدف ارائه آموزش‌های سبک زندگی اسلامی از مهمترین اقدامات ایجابی نیروی انتظامی برای این منظور در سواحل دریاست.
سردار میرفیضی تهدیدات در حوزه فضای مجازی را یکی از آسیب‌های اجتماعی جامعه امروز اعلام کرد و گفت: به همین منظور نمایشگاه‌های سیاری با موضوع آسیب‌های ناشی از فضای مجازی در سواحل و مناطق گردشگری استان برپا و در معرض دید عموم قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی استان مازندران، توزیع ۴۰ هزار بروشور با موضوعات عفاف و حجاب، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، طراحی ۱۷ عنوان بنر در ۱۹۶۳ متر مربع برای نصب در مناطق گردشگری، تفریحی و ورودی استان در محور‌های مواصلاتی، اجرای برنامه‌های رادیویی با حضور کارشناسان انتظامی را از دیگر اقدامات ایجابی پلیس در طرح دریا برشمرد.
وی با اشاره به اجرای برنامه‌هایی همانند تئاتر خیابانی با موضوع عفاف و حجاب، اعتیاد و طلاق با همکاری گروه‌های هنری و برگزاری مسابقات فرهنگی با همکاری گروه تبلیغی بقیه الله، گفت: گروه فرهنگی - تبلیغی بقیه الله از آغاز طرح تابستان همکاری خود را با فرماندهی انتظامی استان آغاز کرده و تاکنون برنامه‌های متنوعی را با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی به اجرا در آورده است.
انتهای پیام/ک
اقدامات ایجابی پلیس در سواحل دریا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.