باران چشمه:

عالیشاه باید در ملوان یا فجر سپاسی بازی کند/ نوراللهی 3 ماه دیگر به پرسپولیس بازمی گردد

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح گفت: امید عالیشاه باید برای ادامه دوران فوتبال خود به یکی از تیم های نظامی ملوان و فجرسپاسی برود.

باران چشمه: عالیشاه باید در ملوان یا فجر سپاسی بازی کند/ نوراللهی 3 ماه دیگر به پرسپولیس بازمی گرددبه گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانسردار مهر علی باران چشمه درمورد آخرین وضعیت خدمت سربازی احمد نوراللهی و امید عالیشاه بیان کرد: بحث تقسیم سرباز قهرمان به صورت شورایی انجام می شود و ما سعی می کنیم بازیکنان لیگ برتری و لیگ دسته اولی در همان لیگ به میدان روند. در مورد امید عالیشاه باید بگویم او سرباز سپاه است و دوران خدمت مقدس سربازی را در پادگان تراکتورسازی پشت سر می گذارد. البته با توجه به محدودیت های ایجاد شده برای تراکتور، عالیشاه فعلا نمی تواند  برای این تیم بازی کند.

او ادامه داد: در صحبتی که با مصطفی آجرلو، مدیرعامل تراکتورسازی داشتم از وی درخواست کردم شرایطی را فراهم کند تا عالیشاه  در تیم هایی مانند ملوان و فجرسپاسی فوتبالش  را ادامه دهد.

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: خدمت احمد نوراللهی 6 ماه دیگر به پایان می رسد اما از آنجاییکه او برگه کسری خدمت 3 ماهه دریافت کرده است، می تواند پس از پایان این زمان به پرسپولیس بازگردد.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت خدمت سربازی نوراللهی و عالیشاه از زبان باران چشمه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار