تبریز؛

زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی شبستر تا پایان سال ۹۶ تکمیل می‌شود

فرماندار شبستر با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به شهرک‌های صنعتی شهرستان گفت: سال ۹۶ سال پایان احداث زیر ساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی شهرستان است.

زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی شبستر تا پایان سال ۹۶ تکمیل می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛منصور طالب‌پور عصر امروز در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کمیته برنامه ریزی شهرستان شبستر از افزایش 30 درصدی اعتبارات در سال 96 خبر داد و اظهار کرد: در سال 96 مبلغ 257 میلیارد ریال اعتبار به دستگاه‌ها و ارگان‌ها اختصاص یافته است که نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان شبستر با تقدیر از تلاش مسئولین در جذب اعتبار و تسهیلات تولید در شهرستان افزود: سعی کنیم از فضای انتخاباتی خارج شویم و به دشمنان اجازه‌ ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی ندهیم لذا به برخی‌ها تذکر می‌دهم که برخی سخنان در تخریب دولت و آب به آسیاب دشمن ریختن است واین هدف و خواست دشمنان نظام است.

فرماندار شبستر عنوان کرد: دستگاه‌ها اهداف چشم انداز و برنامه ششم توسعه کشور را بصورت مدون در دستورکار داشته باشند و انتظار داریم در ادارات شهرستان نیز برنامه و چشم انداز چهارساله‌ توسعه تهیه و اجرا شود.

طالب‌پور با اشاره به لزوم توجه به بحث‌های زیست محیطی و پدافند غیرعامل در اجرای طرح‌ها گفت: شهرستان شبستر پتانسیل گردشگری لازم را دارد و بنابراین باید میزان جذب اعتبارات در این خصوص افزایش یابد.

وی با اشاره به اهمیت وجود شهرک‌های صنعتی در شهرستان شبستر، گفت: جذب اعتبار در این حوزه از اهمیت زیادی برخوردار است.

فرماندار شهرستان شبستر ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران شهرستان با تاکید بر ارتباط سالم و اطلاع رسانی به موقع به شهروندان افزود: مدیران و مسئولان ادارات مجاز به ورود بی محابا و انتشار خبر و اطلاعات در فضای مجازی نبوده، و نباید درگیر کشمکش‌های فضای مجازی بشوند.

ریاست کمیته برنامه ریزی شهرستان با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به شهرک‌های صنعتی شهرستان گفت: سال 96 سال پایان احداث زیر ساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی شهرستان بوده تکمیل زیر ساخت‌های ناحیه صنعتی چهرگان، شروع فاز دو ناحیه شبستر، خیابان کشی فاز دو شهرک صنعتی آیت الله هاشمی و احداث راهدارخانه صوفیان دارای اولویت کاری است.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه طول شبکه راه‌ها بخصوص راه‌های شریانی شهرستان زیاد است نیازمند جذب سرمایه لازم جهت نگهداری آن هستیم.

فرماندار شبستر در بخش دیگر سخنان خود افزود: جهادکشاورزی در مورد جذب ماشین آلات کشاورزی در سال 95 ضعیف عمل کرد، با عنایت به اهمیت تمرکز در خصوص پروژه‌های اولویت دار خصوصاً مدیریت مصرف آب باید به سمت کشت‌هایی حرکت کنیم که نیازمند آب کمتری هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مکانیزه کردن آبیاری در حوزه کشاورزی اختیاری است اما در آینده‌ای نزدیک اجباری خواهدشد.

طالب‌پور در پایان با اشاره به پایان سال مالی از دستگاه‌های شهرستان خواست نسبت به مبادله موافقت نامه و پایان نامه‌ پروژه‌ها در جهت جذب به موقع اعتبار لازم اقدام نمایند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار