نمایشنامه‌های مصطفی رحماندوست برای کودکان منتشر شد

مجموعه هفت جلدی نمایشنامه‌های مصطفی رحماندوست با عنوان «آن، مان، نباران» توسط سوره مهر روانه بازار نشر شد.

نمایشنامه‌های مصطفی رحماندوست برای کودکان منتشر شدبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ مجموعه «آن‌، مان، نباران» شامل آثار: جلد اول (یک بابا و یک مامان)، جلد دوم (یک مسواک و یک دندان)، جلد سوم (یک اخمو و یک خندان)، جلد چهارم (بهار بود و زمستان)، جلد پنجم (قصه گرگ و چوپان)، جلد ششم (قصه باغ و باغبان) و جلد هفتم (قصه ابر و باران) منتشر شد.

رحماندوست درباره این مجموعه گفت: مجموعه هفت جلدی «آن،‌ مان، نباران» برای گروه سنی الف و ب است. این نمایشنامه‌ها کوتاه و آهنگین هستند و با دو یا سه شخصیت اجرا می شوند.

 وی افزود: هدفی که از نوشتن این مجموعه داشتم این است که بچه‌ها سر مسائل کم‌اهمیت بگومگو و دعوا نکنند و خودشان را برتر و مثبت‌تر از دیگران ندانند. در واقع هر موجودی یکسری ویژگی‌های مثبت دارد و یکسری ویژگی‌های منفی. ولی آن چیزی که مهم است در کنار هم بودن است. در این مجموعه آورده‌ام که کودک هم ابر باشد و هم باران. هم پدرباشد و هم مادر و...

رحماندوست همچنین اظهار داشت: نمایشنامه، مادر همه هنرهای دراماتیک است و باعث می‌شود کودک روی پای خودش بایستد. در مورد اینکه چقدر این مجموعه موفق خواهد بود بایستی منتظر بمانیم تا وارد بازار شود و مورد نقادی قرار گیرد.

این نویسنده و شاعر پیشکسوت حوزه کودک و نوجوان در پایان خاطرنشان کرد: «آن، مان، نباران» در حقیقت هفت نمایشنامه کوتاه برای اجرا در مهد کودک و مجموعه ای با رویکرد نهادینه کردن سبک زندگی از دوران خردسالی است.

 

انتهای پيام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار