سنندج؛

افزایش 40 درصدی کشف پیش سازهای مواد مخدر در بانه

فرمانده نیروی انتظامی بانه گفت: کشف پیش سازهای شیشه 40 درصد در بانه افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سرهنگ فرزاد کریمی فرمانده نیروی انتظامی بانه در نشست خبری که به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد در سالن جلسات فرمانداری بانه برگزار شد، گفت: والدین در مورد اثرات مخرب مواد مخدر آگاهی داشته باشند و متخصصین و کارشناسان در این زمینه مردم را آگاه کنند.

 وی افزود: بیشترین آسیب به جوانان از سمت دوستان ناباب است که باید خانواده ها دوستان فرزندان خود را شناسایی کنند و نحوه هزینه کردن آنها را کنترل کنند.

کریمی با اشاره به اقدامات انجام شده نیروی انتظامی برای مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از جرائم این حوزه بیان کرد: کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بانه در ادارات 9 جلسه، مساجد 36 جلسه، مدارس 56 جلسه، اصناف و اتحادیه ها پنج جلسه، آموش های همگانی سه جلسه و برای اقشار مختلف 80 جلسه برگزار کرده اند.

فرمانده نیروی انتظامی بانه بابیان اینکه 9 نمایشگاه امنیت اجتماعی در خصوص بحث آسیب های اجتماعی مواد مخدرنیز برگزار شده است، افزود: همچنین چهار هزار برگ بروشور و سی دی با موضع پیشگیری از اعتیاد در شهرستان بانه توزیع شده است.

به گفته کریمی در سال جاری با همت پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بانه کشف پیش سازهای شیشه 40 درصد در بانه افزایش داشته است.

 وی به اقدامات انجام شده در خصوص کنترل قلیان سراها اشاره کرد و گفت: با همگرایی و هم سوی ادارات شهرستان تعداد زیادی از قلیان سراهای شهر بانه را پلمپ کردیم و قلیان سراهایی که مجوز قهوه خانه دارند و قلیان سرو می کنند به زودی تعطیل می شوند.

 انتهای پیام/  م ح

لزوم آگاهی والدین در مورد اثرات مخرب مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.