وزیر بهداشت در سفربه خنداب؛

جمعیت ۱۵ هزارنفربه بالا شرط شبانه روزی شدن مراکز درمانی

وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان خنداب گفت:مراکز درمانی شهر‌ها و روستا‌ها برای شبانه روزی شدن باید حداقل ۱۲ تا ۱۵ هزار نفر جمعیت داشته باشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از بیمارستان خنداب با بیان اینکه قرار شد مرکز درمانی شهر جاورسیان شبانه روزی و وسایل مورد نیاز داده شود گفت:مراکز درمانی برای شبانه روزی شدن باید حداقل ۱۲ تا ۱۵ هزار نفر جمعیت داشته باشند و نمی‌توانیم هر روستا و شهر زیر ۱۵ هزار نفر را شبانه روزی کنیم.

هاشمی افزود: این مصوبه مجلس است و هر شهر و روستایی که به تدریج جمعیتش زیاد شود طبق قانون می‌توانیم این اقدام مهم را انجام دهیم.


وی اضافه کرد:  بیمارستان خنداب به مرور باید تکمیل شود و قول داده شد ظرف یک ماه آینده تجهیزات لازم از تهران برای این بیمارستان ارسال شود ودانشگاه علوم پزشکی اراک باید این بیمارستان را در اسرع وقت تکمیل و به بهره‌برداری کامل برساند.


وزیر بهداشت ادامه داد:  از بخش اورژانس بیمارستان خنداب  بهره‌برداری می‌شود و باید همت کنیم و هرچه درحوزه این وزارتخانه است به سرعت انجام دهیم تا بیمارستان به طور کامل افتتاح شود و این آرزوی مردم این منطقه بسیار مهم و درعین حال مردم عزیز برآورده شود.

وی بااشاره به اینکه طرح‌های در حال اجرای خنداب پیشرفت فیزیکی خوبی داشته ابراز امیدواری کرد زودتر از زمان مقرر و پیش از فصل سرما این پروژه‌ها تکمیل و به بهره برداری برسد.

هاشمی در مورد نیاز خنداب به درمانگاه هسته‌ای بیان کرد: این سوال را از صالحی  رئیس سازمان انرژی اتمی بپرسید.

انتهای پیام/ج

بخش اورژانس بیمارستان خنداب به  بهره‌برداری می‌ رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.