اردبیل؛

برگزاری مصاحبه آزمون دکتری در اردبیل

مصاحبه آزمون دکتری بیش از ۳۳۳۳ نفر ۳ تا ۶ مرداد ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی اکبر ایمانی ،مدیر کل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل افزود: آزمون دکتری تخصصی در بهمن ماه سال ۹۵ به صورت سراسری برگزار شد که با توجه به مصوبه ابلاغی مصاحبه این دوره به صورت استانی در کل کشور برگزار خواهد شد.

وی گفت: واحد اردبیل نیز به‌عنوان میزبان پذیرفته شدگان برای مصاحبه واحدهای دانشگاهی در مقطع دکتری این استان بوده و براساس دستورالعمل و زمان‌های ابلاغی از طرف سازمان مرکزی روزهای ۳ الی۶ مرداد ماه مصاحبه بیش از ۳۳۳۳ نفر در ۲۴ رشته گرایش برگزار خواهد شد.

مدیر کل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اردبیل عنوان کرد: مطابق با دستورالعمل نسبت به انتخاب و معرفی مدیران گروه های تخصصی اقدام و به سازمان مرکزی معرفی شد.

وی گفت: مصاحبه در دو نوبت صبح و عصر توسط این گروه‌های تخصصی برگزار خواهد شد.

ایمانی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اردبیل در ۱۶ کد رشته دانشکده علوم انسانی، ۶ رشته در دانشکده علوم پایه و ۲ رشته در دانشکده فنی مهندسی و هنر دانشجو پذیرش خواهد کرد.

مدیر کل آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اردبیل با اشاره به مهم ترین رشته‌های مقطع دکتری در این دانشگاه گفت: رشته‌های برق قدرت، معماری، شیمی آلی، ریاضی - آنالیز ، حقوق و ... جزو رشته‌های دانشگاه آزاد اردبیل است.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری مصاحبه آزمون دکتری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.