رئیس حزب وطن ترکیه در جمع خبرنگاران:

دوستی ایران و ترکیه به صلح جهانی کمک می‌کند

رییس حزب وطن ترکیه گفت: دوستی ایران و ترکیه کلیدی است و حتی در صلح جهانی هم به کمک مردم منطقه خواهد آمد.

دوستی ایران و ترکیه کلیدی استبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوغو پرینچک عصر دوشنبه پس از دیدار با علی اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران با بیان این که سلام گرم خود را خدمت مقام معظم رهبری و مردم ایران می رسانیم، گفت: میان ایران و ترکیه و منطقه غرب آسیا تحولات پیچیده ای هست.

وی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل در حال تهدید تمامیت ارضی کشورهای منطقه هستند و رژیم صهیونیستی برای تشکیل یک اسرائیل دیگر به نام کردستان بزرگ برنامه ریزی می کند که اسم آن کردستان است ولی حوزه کردی نیست و تنها می خواهد سلاح آمریکا و اسرائیل باشد، اما آمریکا و اسرائیل موفق نخواهند شد این را تشکیل دهند.

پرینچک گفت: برادران کرد ما هم در ترکیه با برنامه های آمریکا و اسرائیل داخل آتش نخواهند شد.

وی اظهار داشت:  تهدیدهای آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش ما را به هم نزدیک خواهد کرد، روابط و برادری و همکاری ترکیه با ایران بیش از پیش می‌شود. از این هم مطمئن هستیم ایران هم به برادران ترک خود اعتماد دارد، بر این اساس هم در منطقه غرب آسیا آرامش را برقرار خواهیم کرد.

رییس حزب وطن ترکیه با بیان این که دوستی ایران و ترکیه کلیدی است و حتی در صلح جهانی هم به کمک مردم منطقه خواهد آمد، خاطر نشان کرد: برای مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران سلام می رسانم و آرزوی موفقیت برای آنها دارم، سلام و محبت خودم را به مردم عزیز ایران که دوستی هزاران ساله داریم می رسانم.

انتهای پیام/

تهدیدهای آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش ما را به هم نزدیک خواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار