کرمانشاه؛

دستگیری کلاهبردار زن نما در اسلام آباد غرب

مرد زن نما در اینستاگرام 800 میلیون ریال کلاهبرداری کرد.

 دستگیری کلاهبردار زن نما در اسلام آباد غرببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری مردی زن نما خبر داد که در شبکه اجتماعی اینستاگرام بیش از ۸۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ علیرضا مرزبانی گفت: پلیس فتا استان کرمانشاه در پی دریافت شکایت‌های تلفنی متعدد افراد از یک کاربر شبکه اجتماعی اینستاگرام مبنی بر انجام اعمال مجرمانه، موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: تحقیقات کارشناسان پلیس فتا منجر به شناسایی مرد زن نما شد که با طرح داشتن یک فرزند مبتلا به سرطان و بالا بودن هزینه‌های درمانی، احساسات کاربران را جریحه دار و آنان را ترغیب به پرداخت مبلغ ۱۰۰ هزار ریال در ازای نقاشی از عکس‌های ارسالی آنان می‌کرد.
سرهنگ مرزبانی گفت: کاربران فریب خورده علاوه بر اینکه پس از پرداخت وجه، کالایی دریافت نمی‌کردند، بلکه عکس‌های آنان در اختیار مرد مجردی قرار می‌گرفت که زمینه اخاذی را نیز فراهم می‌کرد.
سرهنگ مرزبانی با اشاره به اینکه متهم ساکن شهرستان اسلام آبادغرب بود، گفت: عوامل انتظامی این شهرستان با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند .
جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان افزود: از آنجا که کاربران فریب خورده به دلیل پایین بودن مبلغ کلاهبرداری، از طریق مراجع قضایی اقدام نکرده اند، پیش بینی می‌شود مبلغ کلاهبرداری بسیار بیشتر از این مقدار باشد.

 

انتهای پیام/پ

کلاهبرداری 800 میلیون ریالی در شبکه های اجتماعی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار