اعزام 160 نفر به راهيان نور شمال غرب کشور

فرمانده حوزه شهید رجایی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قم از اعزام 160 نفر به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی شمال غرب خبر داد.

اعزام 160 نفر به راهيان نور شمال غرب کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی عرب‌خراسانی اظهار کرد: کاروان راهیان نور حوزه شهید رجایی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم با عنوان کاروان لاله‌های سرخ در پایان تیرماه سال جاری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: کاروان مذکور متشکل از بسیجیان حوزه شهید رجایی ناحیه امام حسین(ع) سپاه استان قم است که به همراه خانواده برای بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و تجدید بیعت با شهدایی که خون پاکشان در این مناطق ریخته شده است به شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده حوزه شهید رجایی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب «زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»؛ حضور در مناطق و مکان‌های عملیاتی دوران دفاع مقدس و بازدید از یادمان‌های شهدای گرانقدر یاد رشادت‌ها و جان فشانی‌های آنها را زنده نگه می‌دارد و سبب استمرار راه آنها می‌شود.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی به ویژه نسل جوان و نوجوان با زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و الگوگیری از آنها می‌تواند برابر فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده و یک لحظه هم از خود ضعف و سستی نشان ندهد.

عرب‌خراسانی اضافه کرد: در اردوی راهیان نور حوزه شهید رجایی ناحیه امام حسن مجتبی(ع)‌ برنامه های متنوعی همانند مسابقات فرهنگی، بازدید از موزه دفاع مقدس، حضور در یادمان‌های شهدای شمال غرب در شهرهای سنندج، مریوان، سردشت، سیرانبند، تپه الله‌اکبر، دزلی دالانی و غیره برنامه ریزی شده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های راهیان نور حوزه شهید رجایی در اواسط و پایان فصل تابستان سال جاری نیز دنبال می‌شود، عنوان کرد: فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج این حوزه مقاومت در راستای برگزاری اردوهای راهیان نور اهتمام جدی دارند به همین علت تا کنون نیز در میان حوزه‌های مختلف استان به شیوه مطلوبی توانسته‌ایم اردوهای راهیان نور را با حضور پر شور اقشار مختلف مردم برگزاری کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار