همدان؛

نهاوند، میزبان رقابت‌های بوکس نوجوانان کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان انتخابی تیم ملی در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

نهاوند، میزبان رقابت‌های بوکس نوجوانان کشورمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حرم روزبه افزود: مسابقات قهرمانی بوکس کشور در رده سنی نوجوانان انتخابی تیم ملی با حضور ۲۵۰ ورزشکار و ۱۰۰ تن از عوامل اجرایی در شهر نهاوند برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات از تاریخ ۲۹ تیر تا 3 مرداد در شهر نهاوند با حضور ورزشکاران ۳۲ استان کشور برگزار می‌شود.

روزبه با بیان اینکه برای نخستین‌‎بار است که مسابقات کشوری بوکس انتخابی تیم ملی در شهر نهاوند برگزار می‌شود، ادامه داد: از شهرستان نهاوند دو ورزشکار به نام‌های امیرمحمد جوشقانی در وزن ۵۴ کیلوگرم و محمدسینا امینی در وزن ۶۶ کیلوگرم در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: میزبانی مسابقات مختلف بوکس باعث بالا رفتن کیفیت فنی این رشته در سطح شهرستان شده و یک تحول بزرگ در منطقه ایجاد خواهد کرد و با توجه به اینکه سنین پایه از اولویت خاصی برخوردار هستند، این اقدام می‌تواند یک گام بزرگ برای آغاز اقدامات بزرگ بعدی نیز باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در پایان گفت: برندگان این مسابقات در اردوی انتخابی تیم ملی در رده سنی نوجوانان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.