سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن،‌ عترت و نماز دانش‌ آموزی کشور با حضور یک هزار و 200 دانش آموز منتخب از سراسر کشور امروز در اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مصطفی کافی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: این مسابقات از 20 تا 23 تیر ماه برای برادران و از 25 تا 28 تیر ماه برای دختران دانش‌آموز برگزار می‌شود و دانشگاه محقق اردبیلی میزبان این رقابت‌ها خواهد بود.

وی افزود: این مسابقات در رشته ‌های قرآن ، نهج ‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز به صورت مجزا برای دختران و پسران دانش ‌آموز برگزار خواهد شد.

مسوول برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش ‌آموزی سراسر کشور گفت: از هر استان در این مسابقات 17 نفر دانش‌ آموز ، مربی و سرپرست حضور خواهند داشت.

کافی بیان کرد: 23 تیرماه اختتامیه مسابقات پسران در سالن ولایت اردبیل برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با بیان اینکه افتتاحیه مسابقات دختران نیز 25 تیرماه از ساعت 18 عصر در سالن ولایت خواهد بود گفت: این رقابت ‌ها برای دختران دانش‌ آموز تا 28 تیر ماه ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
رضا
۱۲:۱۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
سلام
ضمن خیر مقدم به حضور میهمانان عزیز در دارالارشاد اردبیل، امیدواریم با تمهیدات مسئولان استانی شاهد برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات در اردبیل باشیم. پیشنهاد داشتم که شهرداری با نصب بنر های این مسابقات، در ورودی ها و معابر سطح شهر و خوشامد گویی به میهمانان از سراسر کشور، حال و هوای شهر رو قرآنی کند.
با تشکر