تبریز؛

اعزام 3100 نفر به سفرحج تمتع از آذربایجان‌شرقی

مدیر حج و زیارت استان آذربایجان‌شرقی از اعزام ۳ هزار و۱۰۰ نفر به سفر حج تمتع از استان خبرداد و گفت: ۲۲ کاروان از آذربایجان‌شرقی امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند ضمن اینکه هیچ فیش حجی در آذربایجان‌شرقی پس داده نشده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ امیر روحی‌ملکی مدیر حج و زیارت استان آذربایجان‌شرقی گفت: در حج تمتع سال‌جاری ۳ هزار و ۱۰۰ نفر از استان آذربایجان‌شرقی به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها از نهم مردادماه آغاز خواهد شد، افزود: حجاج در قالب ۲۲ کاروان و طی برنامه‌ریزی یک هفته‌ای از فرودگاه شهیدمدنی تبریز عازم مدینه خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان بیان کرد: تمام حجاج استان آذربایجان‌شرقی مدینه قبل هستند و هنگام بازگشت به وطن نیز از فرودگاه جده پرواز خواهند کرد.

وی با تاکید به اینکه امنیت و عزت حجاج ایرانی در اولویت مسؤولان امور حج کشور قرار دارد،گفت: با برنامه‌ریزی و توافقات صورت گرفته، تمام حجاج ایرانی در امنیت کامل و به لطف خداوند بدون هیچ مشکلی به سفر حج عازم خواهند همچنین در سلامت و امنیت کامل به کشور باز خواهند گشت.

روحی ملکی خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه فیش حج در استان برنگشته و شایعه پس دادن ۴۰۰ فیش حج در تبریز و برخی شهرهای دیگر شایعه بوده که طبق رصدهای صورت گرفته منبع نشر آن از سوی کشورهای خارج از مرز بوده تا با نشر اکاذیب مردم را از واجبات خود دور سازند.

وی افزود: در سهمیه‌بندی کاروان‌ها در ابتدا ۱۵ کاروان برای استان آذربایجان‌شرقی اختصاص داده شده بود که با توجه به تعداد زیاد متقاضیان و ثبت‌نام‌کنندگان با درخواست به سازمان حج و زیارت 15 کاروان را به ۲۲ کاروان رساندیم.

مدیر حج و زیارت استان بیان کرد: به لطف و عنایت خداوند حج تمتع ۹۶ در امنیت کامل برگزار خواهد شد و جای نگرانی برای حجاج ایرانی وجود ندارد و تمام تمهیدات لازم برای این سفر در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/ش

 

حجاج در قالب 22 کاروان از آذربایجان‌شرقی امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.