یاسوج؛

طرح جامع پدافند غیرعامل در استان اجرایی می‌شود

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل در استان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  شاهرخ کناری در نشست پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدیریت پدافند غیرعامل در استان از 11 کارگروه و 4 قرارگاه تشکیل شده است، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی امنیتی، نظامی و اداری در این کارگروه‌ها عضو هستند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استاندار ریاست کارگروه پدافند غیرعامل استان را بر عهده دارد، بیان کرد: انتظار می‌رود مدیران نسبت به بحث پدافند غیرعامل بیش از گذشته توجه داشته باشند.

وی عنوان کرد: سطح آمادگی استان برای مقابله با حوادث و بلایا باید افزایش یابد و می‌طلبد همایش و رزمایش‌های این حوزه به هفته پدافند غیرعامل محدود نشود.

کناری با اشاره به اینکه در برنامه ششم یک درصد از اعتبارات تملک و دارایی‌ها به حوزه پدافند غیرعامل اختصاص داده شده است، ابراز کرد: باید تمامی پروژه‌های عمرانی استان دارای پیوست پدافند غیرعامل باشند.

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل در استان اجرایی می‌شود، ابراز کرد: 50 درصد اعتبار طرح جامع از سوی سازمان و 50 درصد اعتبار دیگر از محل تملک و دارایی استانداری و سازمان مدیریت تخصیص داده می‌شود.

وی تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی تیم‌های مجزایی تشکیل داده و به صورت مستمر از تأسیسات استان بازدید شود.

کناری با اشاره به وجود تنش آبی در کشور، اظهار داشت: همایش آموزشی پدافندغیرعامل منابع آبی با حضور کارشناسان ملی و استانی در یاسوج برگزار شود و هر دستگاه اجرایی طرح‌هایی را به صورت اولویت در این خصوص در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/غ

پروژه‌های عمرانی استان دارای پیوست پدافند غیرعامل باشند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.