همدان؛l

رقابت های بسکتبال بانوان منطقه 6 کشور در همدان پایان یافت

رئیس هیات بسکتبال همدان گفت: رقابت های بسکتبال بانوان منطقه 6 کشور با معرفی تیم های صعود کننده به میزبانی شهر همدان به پایان رسید.

رقابت های بسکتبال بانوان منطقه 6 کشور در همدان پایان یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پرویز ریحانی اظهار کرد: این رقابت ها در رده های سنی مینی بسکتبال، نونهالان، جوانان و امید با شرکت تیم های کردستان، کرمانشاه، ایلام و همدان در سالن تختی این شهر برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این رقابت ها و در رده جوانان تیم های همدان و ایلام، رده سنی امید، نونهالان و مینی بسکتبال به ترتیب تیم های همدان و کرمانشاه به دور یک شانزدهم نهایی صعود کردند.

ریحانی بیان کرد: رقابت های یک شانزدهم نهایی کشور با حضور شانزده تیم برتر برگزار می شود اما هنوز زمان و مکان آن مشخص نشده است.

وی خاطرنشان کرد: از فردا نیز رقابت های بسکتبال مردان منطقه 6 کشور با حضور تیم هایی از کردستان، ایلام، کرمانشاه و همدان به میزبانی سالن تختی شهر همدان آغاز خواهد شد.

ریحانی با اشاره به نتایج مطلوب تیم های بانوان همدان در رقابت های منطقه 6 کشور، ابراز امیدواری کرد در بخش بانوان نیز شاهد درخشش بسکتبالیست های همدانی باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار