تبریز؛

اتمام 130 طرح نیمه تمام صنعتی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی

معاون برنامه‌ريزي شركت شهرك‌هاي صنعتي آذربايجان‌شرقي گفت: تا پايان سال بيش از 130 طرح نيمه تمام صنعتي در شهرك‌هاي صنعتي اين استان به مرحله بهره‌برداري مي‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ صابر پرنیان معاون برنامه‌ريزي شركت شهرك‌هاي صنعتي آذربايجان‌شرقي گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی این شرکت با جدیت موضوع تولید و اشتغال را پیگیری کرده و حساسیت لازم جهت حمایت از طرح‌های با پیشرفت بالای 60 درصد ایجاد شده است.

وی افزود:‌ با عنایت به برنامه ریزی های به عمل آمده و در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی 60 درصد که عملیات ساختمانی آن ها به اتمام رسیده و در مرحله نصب ماشین آلات هستند شناسایی شده است.

پرنیان ادامه داد:‌تلاش خواهیم کرد تا این واحدهای شناسایی شده با حمایت‌های تسهیلاتی و کمک به رفع موانع تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت اشتغال‌زایی برای جوانان و تاکید مدیرعامل این شرکت برای حمایت از سرمایه‌گذاری و اشتغال، گفت: امیدواریم با راه اندازی 130 طرح صنعتی نیمه تمام یاد شده 2 هزار و 80 نفر اشتغال‌زایی گردد.

 

انتهای پیام/ش

 

ایجاد اشتغال‌ برای 2 هزار و 80 نفر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار