شیراز؛

برپایی گردهمایی فعالان حوزه کودک در شیراز

دومین گردهمایی فعالان حوزه ادبیات کودک و نوجوان در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رو‌ح‌الله منوچهری سرپرست اداره‌کل‌کتابخانه‌های عمومی فارس از برگزاری نشست هم اندیشی فعالان حوزه ادبیات کودک و نوجوان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی فارس به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان خبر داد.


وی با اشاره به اینکه این دومین گردهمایی کتابداران کودک کتابخانه‌های عمومی و فعالان ادبیات کودک فارس است، گفت: نخستین نشست فعالان ادبیات کودک نیز با حضور استاد مصطفی رحماندوست و فعالان حوزه ادبیات کودک و نوجوان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی فارس با عنوان «مسیر کودکی» در سال گذشته به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس برگزار شد که حاصل آن تعامل و همکاری بیشتر این دو گروه بود؛ به همین‌منظور دومین نشست هم‌اندیشی نیز امسال برپا می‌شود.


منوچهری ادامه داد: کتابداران منتخب در بخش کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی و همچنین برگزیدگان ادبیات کودک و نوجوان شامل حوزه‌های نویسندگی و ترجمه، شعر، قصه‌گویی، نقد، پژوهشگری، تصویرگری و روان‌شناسی در این دیدار به بحث و تبادل‌نظر درباره دیدگاه‌های خود و همچنین فعالیت‌های مشترک می‌پردازند.


وی با بیان اینکه این گردهمایی با هدف ارزیابی عملکرد دو گروه و تقویت همکاری‌های بیشتر صورت می‌گیرد، بیان کرد: بیان مسائل و نکات و پیشنهادات و راهکار‌های قابل اجرای فرهنگی و آموزشی از سوی کتابداران و مربیان کودک و نوجوان و فعالان فرهنگی این حوزه و ارائه تولیدات و خدمات مطلوب‌تر به کودکان و نوجوان در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی از دیگر اهداف این هم‌اندیشی است.


منوچهری افزود:گردهمایی فعالان حوزه ادبیات کودک و نوجوان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی فارس روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح در محل کتابخانه عمومی "کودکان یار مهربان شیراز" میزبان علاقه‌مندان است.
انتهای پیام/ر

برگزاری نشست هم اندیشی فعالان حوزه ادبیات کودک و نوجوان در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار