تبریز؛

هیچ مقام استانی حق توقف ارایه خدمات به حوزه تولید را ندارد

استاندار آذربایجان شرقی گفت: هیچ مقامی اجازه ندارد بدون کسب نظر مدیریت ارشد استان ارایه خدمات به حوزه تولید را متوقف کند.

هیچ مقام استانی حق توقف ارایه خدمات به حوزه تولید را نداردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اسماعیل جبارزاده در دیدار اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن استان با وی افزود: هر کس در هر مسئولیتی برای واحدهای تولیدی، مشکل ساز شود، با او برخورد می کنیم.
وی اظهارکرد: روح حاکم بر مدیریت ارشد استان حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان در راستای تقویت و رونق اقتصادی است.
جبارزاده خاطرنشان کرد: با ارزیابی صورت گرفته از عملکرد استان ها در حوزه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید توسط وزارت کشور، آذربایجان شرقی رتبه اول در افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی را کسب نموده است.
وی تاکید کرد: با تلاش، جدیت، همراهی و همدلی، در راستای حمایت از واحدهای صنعتی مشکل دار، تلاش می کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از نقش موثر خانه صنعت و معدن استان در حل مشکلات بخش خصوصی، گفت: خانه صنعت و معدن از بدو تشکیل مایه خیر و برکت برای استان بوده و صنعت‌گران استان این خانه را پناه خود می‌دانند.
اعضای هیأت مدیره خانه صنعت و معدن آذربایجان شرقی هم در این دیدار دیدگاه‌های خود را در خصوص مسایل مختلف پیش روی بخش تولید و صنعت ارائه داده و از اهتمام، تلاش و حمایت های همه جانبه استاندار آذربایجان شرقی و همچنین اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در راستای اتخاذ سیاست های حمایتی، بررسی و حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی قدردانی کردند.

انتهای  پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.