تبریز؛

مانور اطفاء حریق جنگل‌ها و مراتع ۵ استان ‌کشور در جنگل‌های ارسباران ‌برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، مانور اطفاء حریق در جنگل‌ها و مراتع با حضور تیم‌های مدیریت بحران پنج استان شمال غرب کشور در منطقه فندق لوی جنگل‌های ارسباران اهر برگزار شد.

مانور اطفاء حریق جنگل‌ها و مراتع ۵ استان ‌کشور در جنگل‌های ارسباران ‌برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مانور اطفاء حریق جنگل‌ها و مراتع 5 استان کشور در منطقه فندق لوی جنگل‌های ارسباران شهرستان اهر‌ برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مانور اطفاء حریق در جنگل‌ها و مراتع این بار به میزبانی آذربایجان شرقی و شهرستان اهر و ارسباران با حضور تیم‌های مدیریت بحران و مسئولان ذی‌ربط استان‌های همدان، اردبیل، آذربایجان غربی، کردستان و زنجان برگزار شد.

این مانور در چهار استان کشور و با مشارکت سایر استان‌ها برگزار شد که آذربایجان شرقی در این راستا به‌عنوان استان معین انتخاب‌شده و 5 استان شمال غرب کشور نیز در این مانور مشارکت می‌کنند و شهرستان اهر در این جهت به‌عنوان پایلوت انتخاب‌شده که فرماندهی بحران در این مانور بر‌عهده فرماندار بود.

متأسفانه هر ساله شاهد آتش‌سوزی در اغلب جنگل‌ها و مراتع در استان‌ها و شهرستان‌ها هستیم و مانور اطفاء حریق در جنگل‌ها و مراتع به‌منظور آمادگی نیروهای مدیریت بحران برگزار که یکی از اهداف آن، شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های امداد رسان بود تا سایر استان‌ها و شهرستان‌ها که دارای جنگل و مراتع هستند از تجربیات این مانور استفاده کنند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار