یزد؛

راه اندازی تریبون مجازی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در یزد

تریبون مجازی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در یزدبا هدف سرعت بخشی به نشر اخبار، ایجاد منبع معتبر و تولید محتوای تخصصی ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ فاطمه شریفیدبیر کمیته خبر و اطلاع‌رسانی جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی یزد با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد دارندگفت: با توجه به رشد چشمگیر مخاطب‌پذیری در فضای مجازی کشور، کمیته خبر و اطلاع‌رسانی جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد با هدف سرعت بخشی به نشر اخبار، ایجاد منبع معتبر و تولید محتوای تخصصی با موضوع جشنواره فعالیت خود را در این فضا با عنوان ،تریبون مجازی جشنواره ،آغاز کرده است.

وی ادامه داد: تریبون مجازی جشنواره فیلم کوتاه رضوی با دو هشتک #رویداد فرهنگی و #نقش آفرینی هنری راه‌اندازی و محتوایی مبتنی بر نشانه‌های تصویری و گرافیکی در فضای مجازی منتشر می‌کند.

دبیر خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان، هنرمندان و اصحاب رسانه می‌توانند با عضویت در کانال تلگرامی جشنواره به آدرس ،razavifilmfestival،و صفحه رسمی اینستاگرام به آدرس ، razavi.filmfestival ،به آخرین اخبار و برنامه‌های دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد دسترسی داشته باشند.

شریفی گفت: کمیته خبر و اطلاع‌رسانی این جشنواره تمام فعالیت‌های خود را بر مبنای رسانه محوری برنامه‌ریزی کرده و اولویت خود را همکاری در نشر محتوا با پیشگامی فعالان حوزه رسانه می‌داند و تمام فضاهای ایجاد شده تنها برای دسترسی و برقراری ارتباط آسان‌تر با جریان برگزاری جشنواره است.

وی از کارشناسان عرصه فرهنگ و هنر دعوت کرد نظرات کارشناسی خود پیرامون جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در یزد را برای نشر در رسانه‌های استان و فضاهای اطلاع‌رسانی موجود جشنواره به تریبون مجازی ارسال و سایر علاقه‌مندان را از دیدگاه‌های خود بهره‌مند سازند.

انتهای پیام/ی

همکاری در نشر محتوا با پیشگامی فعالان حوزه رسانه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار