حضرت آیت الله العظمی محسنی با صدور پیام‌های جداگانه به سردار سلیمانی و العبادی؛

آزادسازی موصل به برکت تبعیت مردم عراق از مرجعیت دل‌های مومنان را شاد کرد

دفتر حضرت آیت‌الله محسنی گفت: آزادسازی موصل ثمره تبعیت مردم شریف عراق از مرجعیت و همدلی بین احاد آن ملت بود که دلهای مومنان را شاد کرد.

آزادسازی موصل به برکت تبعیت مردم عراق از مرجعیت دل‌های مومنان را شاد کردبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله العظمی محمد آصف محسنی (مدظله العالی) طی پیام‌های جداگانه‌ای آزادسازی موصل را به سردار سلیمانی فرمانده محترم نیروی سپاه قدس و حیدرالعبادی صدر اعظم جمهوری عراق تبریک گفت.

متن این پیام که از سوی دفتر ایشان در کابل در اختیار باشگاه خبرنگاران قرار گرفت به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِينَ عَلَى الْقَاعِدِينَ أَجْرًا عَظِيمًا.

سردار رشید اسلام، مجاهد پرتلاش جناب اقای سلیمانی!

فرمانده محترم نیروی سپاه قدس

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خبر آزاد سازی و پاکسازی نهایی موصل سبب شادی و غرور تمامی مومنین و مسلمانان در سراسر جهان، خصوصا در افغانستان شد.

رشادت ها، تلاش ها و زحمات شما و سایر رزمندهای مخلص همکارتان از عراق و لبنان و ایران در این پیروزی بزرگ ستودنی و قابل تقدیر است که ان شاء الله جزء باقیات الصالحات شما قرار گیرد.

قرار گرفتن برادران مسلمان عراقی ، ایرانی ، لبنانی و دیگر بلاد اسلامی از مذاهب مختلف در کنار هم و تشکیل جبهه واحد و قدرتمند در برابر گروه تروریستی ظالم و خارجی داعش، نماد و الگویی از اتحاد و اخوت اسلامی بود که نیاز مبرم امروز جهان اسلام است.

اطاعت و تبعیت از فرمان رهبری و مرجعیت ، تدبیر و زحمتکشی مجاهدین بی ادعایی چون شما و همکاران تان و سلحشوری رزمندگان نیروهای امنیتی و حشد الشعبی عراق شاه کلید این پیروزی شیرین بود.

برای شما و سایر مجاهدین و رزمندگان توفیقات مزید مسئلت دارم. والله الموفق

 

جناب آقای دکتر حیدر العبادی!

نخست وزیر محترم عراق

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

آزاد سازی و پاکسازی نهایی شهر موصل از وجود گروه تروریستی و ظالم داعش به دست نیروهای امنیتی عراق و بسیج مردمی (حشد الشعبی) را به شما و ملت شریف و مسلمان عراق تبریک و تهنئت عرض میدارم.

بی شک این پیروزی بزرگ که به برکت تبعیت مردم شریف عراق از مرجعیت و همدلی بین احاد آن ملت و رشادت های نیروهای امنیتی بدست امده است ، خبر مسرت بخش و افتخار امیزی بود که دلهای مومنین را شاد کرد.

از خداوند متعال استدعا دارم تا ضمن ادامه پیروزهای ملت عراق بر تروریسم، به شما و همکاران تان توفیق باسازی مناطق ازاد شده و رسیدگی به مردم مظلوم ان سرزمین ها را نیز عنایت نماید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار