بندرعباس؛

آغاز آبرسانی به شمال دشت میناب

طرح آبرسانی از سد شمیل و دشت نیان به شمال دشت میناب با حضور معاون وزیر نیرو آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،محمد حاج رسولیها معاون وزیر نیرو عصر دیروز در مراسم آغاز طرح آبرسانی در بین مردم شهر تیرور شهرستان میناب گفت: هرمزگان با کمبود آب روبروست و برای جبران این کم آبی نمی توان فقط به آب منطقه ایی اکتفا کرد، بلکه باید در شورای عالی آب مطرح، تا این مشکل حل شود.
وی افزود: بحران آب ، فروچاله های دشت میناب و تامین آب بندرعباس یکی از موضوعات مهم شورای عالی آب کشور و در دست بررسی است.
وی گفت: وزارت نیرو باید با نگاه ویژه و برنامه های سنجیده از مدیریت یکپارچه ، مشکل آب شهرستان میناب و بندرعباس را برطرف کند.
معاون وزیر نیرو گفت: آب یک موضوع مهم کشوری است و نگاه مدیریت یکپارچه در موضوع آب موجب شده است تا به همه مشکلات حوزه کم آبی و بحران در دشت های کشور نگاه ویژه ای شود.
مدیرعامل آب منطقه ایی هرمزگان هم گفت : طرح آبرسانی از سد شمیل و دشت نیان به دو هزار و پانصد هکتار از زمین های کشاورزی شمال دشت میناب با اعتباری دویست میلیارد ریال آغاز شده است.
هوشنگ ملایی افزود: این طرح در مدت هشت ماه ساخته و به بهره برداری می رسد.
انتهای یپام/ر

نگاه ویژه به مشکل کم آبی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۷:۳۶ ۳۱ تير ۱۳۹۶
خداروشکر
-
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۱ تير ۱۳۹۶
آقا جان ميناب كه خشك كرديد يه روزي از نظر آب ميناب در سطح كشور بعد از تهران دومين شهر بود الآن آب براي خوردن هم پيدا نمي شود ملك مردم خشك شد باغداران وكشاورزان حتي دامداران بيكار شدند كسي به فكر ميناب نيست از هر راهي و دري آب ميناب را مي برن و مي برند ميناب كس ندارد به داد ميناب برسيد كه ميناب رفت خشك شد از بين رفت اي واي اي واي واواواواي اوه اوه مسئولين مسئولين ميناب را دريابيد تا 10 سال ديگر مينابي وجود ندارد