اردبیل؛

مشارکت 340 بسیجی اردبیلی در اجرای طرح هجرت

۳۴۰ نفرروز بسیجی اردبیلی برای عمران و بازسازی مناطق روستایی مشارکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی فرمانده سپاه ناحیه اردبیل در آئین افتتاح طرح هجرت سه در منطقه هیر اردبیل اظهار داشت: این طرح برای بهسازی و زیباسازی مدارس در این منطقه اجرا می‌شود و جوانان بسیجی به صورت داوطلبانه در اجرای این طرح و بهسازی مدارس مشارکت می‌کنند.

وی گفت: در قالب این اردوها پیش‌بینی شده است 340 نفر روز در مناطق روستایی در زمینه مرمت و بازسازی و عمران و نیز در بخش آموزش خدمات‌رسانی کنند که پسران در رنگ آمیزی و زیباسازی مدارس و دختران در آماده کردن کتابخانه و تزئین نمازخانه‌های آموزشگاه فعالیت خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اردبیل افزود: طرح محرومیت‌زدایی و پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در قالب برنامه طرح هجرت سه خواست و مطالبه مقام معظم رهبری است و همه ما موظف هستیم نهایت تلاشمان را در راستای تحقق خواسته‌های معظم ‌له در راستای محرومیت‌زدایی انجام بدهیم.

عبدی با اشاره به اقدامات عمرانی سپاه در مناطق روستایی اردبیل تصریح کرد:‌ در سال‌های گذشته اقدامات خوب و مناسبی توسط بسیجیان در مناطق محروم و روستایی برای عمران و آبادانی این مناطق انجام شده که تلاش و جدیت بر این است تا این گونه اقدامات را توسعه و گسترش دهیم.

 

انتهای پیام/ع

اجرای طرح هجرت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۲ تير ۱۳۹۶
اهالی روستای لنج آباد مشگین شهر از مسئولین بسیج استان استدعا دارند یک دهنه پل در ورودی روستا احداث نمایند همچنین آب لوله کشی روستا کفاف نمیدهد در فاصله حدوداً دو متری چشمه دیگری داریم خواهشاً آب لوله اصلی وصل شود. اهالی روستا دهها شهید تقدیم انقلاب کرده و هم اکنون این روستا نیازمند محرومیت زدایی است خواهش می کنیم رسیدگی فرمائید.