اصفهان؛

پنج ایده برتر ایده شو خوانسار معرفی شدند

پنج ایده برتر بیست و نهمین ایده شو شهرستان خوانسار معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اعلام کرد: نیره قهرمان با ایده شخصی‌ سازی نرم ‌افزارهای آموزش مجازی بر اساس حالات پلک ‌زدن، جواد جوادی با ایده تغییر اتوماتیک چراغ نور بالای خودرو به وسیله مادون قرمز، سمیرا صالحیان با ایده آموزش مهارت‌ها بصورت نکته و ترفند، مهناز سادات عظیمی با ایده فروشگاه محله در منزل و محمد تقی حاجی علی با ایده پارک توریستی، به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم ایده شو خوانسار را کسب کردند.

به نفرات اول تا سوم این رویداد جایزه نقدی همراه با لوح یادبود و کتاب‌های مفید برای راه‌اندازی یک کسب و کار اهدا شد.
در رویداد ایده شو خوانسار، 12 ایده برگزیده در مرحله مقدماتی به رقابت پرداختند و مورد داوری قرار گرفتند و در نهایت، پنج ایده به عنوان ایده‌های برگزیده این ایده‌شو معرفی شدند.

بیست و نهمین ایده‌شو با موضوع کسب و کار آینده در دانشگاه پیام نور شهرستان خوانسار و توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.

ایده‌شو رویدادی است که با هدف ایجاد فرصتی مناسب برای افراد توانمند در ایده‌پردازی، برای بیان ایده و انتقال آن به دیگران در محیطی دوستانه، توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود و هر یک از شرکت‌کنندگان در مدت سه دقیقه، ایده خود را به حاضران معرفی می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.