کدخدا زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد:

پرداخت تمامی مطالبات پیمانکاران در بخش راه/ پیش بینی ساخت ۲۷۳ کیلومتر راه اصلی

معاون ساخت و توسعه راه‌ها گفت: تمامی مطالبات سال گذشته پیمانکاران در بخش راه پرداخت شده و امسال پیش بینی می‌شود ۲۷۳ کیلومتر راه اصلی در مناطق بکر ساخته شود.

پرداخت تمامی مطالبات پیمانکاران در بخش راه /پیش بینی ساخت ۲۷۳ کیلومتر راه اصلی درسال ۹۶محمدرضا کدخدا زاده معاون ساخت و توسعه راه‌ها در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به اینکه ساخت ۲۷۳ کیلومتر راه اصلی در سال ۹۶ گفت:عمده مناطقی که این راه‌ها در آن ساخته می‌شود بکر و فاقد راه اصلی هستند، بنابراین در نظر داریم که این راه‌ها در سال جاری ساخته شود.

وی در خصوص تخصیص این اعتبارات گفت: سال گذشته دولت با تمهیداتی از جمله فروش سهام در بورس و استفاده از اسناد خزانه اسلامی در نظر گرفته بود که توانست بخشی از کاهش اعتبارات را پر کند. امیدوار هستیم که امسال نیز این اتفاق بیافتد.

 معاون ساخت و توسعه راه‌ها در خصوص مطالبات پیمانکاران راه نیز گفت: سال گذشته ۱۵۰۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران از طریق استاد خزانه اسلامی پرداخت شده است.

 کدخدا زاده تصریح کرد: پیمانکاران به واسطه کار روزانه‌ای که دارند مطالبات جدیدی پیدا کرده اند که سعی می‌شود در آینده نزدیک این مطالبات پرداخت شود.

انتهای پیام/

پرداخت مطالبات پیمانکاران از طریق اسناد خزانه اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار