شهرکرد؛

راهپیمایی صیانت از حریم خانواده برگزار شد

به مناسبت روز عفاف و حجاب، راهپیمایی «صیانت از حریم خانواده» در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

راهپیمایی صیانت از حریم خانواده برگزار شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب، راهپیمایی و اجتماعات بزرگ مردمی «صیانت از حریم خانواده» روز گذشته چهارشنبه ۲۱ تیر ۹۶ با حضور پرشور مردم مؤمن و ولایتمدار چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

اقشار مردم و بویژه جوانان با شرکت در این راهپیمایی و حمل پلارکارد و شعار‌های «خواهرم خواهرم، حجاب تو عزت است»، «آثار بد حجابی، سقوط خانواده» و «یا فاطمه شعار ماست، حجاب افتخار ماست»، حمایت خود را از رعایت ارزش‌های اسلامی بویژه عفاف و حجاب اعلام و بد حجابی و بی حجابی در جامعه را محکوم کردند.

راهپیمایی روز عفاف و حجاب در شهرکرد مرکز استان از ساعت ۱۷ از میدان بسیج به سمت حرم مطهر امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) برگزار شد و با سخنرانی حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد پایان یافت.

این راهپیمایی روز گذشته همچنین در شهر‌های بروجن، بن، لردگان، اردل و سردشت لردگان (عشایری) برگزار گردید و صبح امروز پنج شنبه ۲۲ تیر با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در سامان برگزار می‌شود.

۲۱ تیرماه سالروز حمله عوامل رژیم سفاک رضاخان به معترضین کشف حجاب در مسجد گوهرشاد مشهد مقدس (در جوار حرم مطهر امام رضا (ع)) در سال ۱۳۱۴ هجری شمسی به عنوان «روز ملی عفاف و حجاب» و ۱۷ تا ۲۳ تیرماه امسال به منظور پاسداشت اندیشه و مقام شهدای مسیر عفاف و حجاب و پاکدامنی به عنوان «هفته عفاف و حجاب» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.