تبریز؛

همه ماجرای گم شدن آتنا اصلانی و اعتراف های قاتل

جزئیات حادثه گم شدن و کشف جسد آتنا اصلانی دختر 7 ساله پارس آبادی که از 29 خرداد گم شد تا 19 تیر که جسدش در پارکینگ قاتل پیدا شد.

همه ماجرای گم شدن آتنا اصلانی و اعتراف های قاتلبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛29 خرداد ماه مصادف با 24 ماه مبارک رمضان بعد از افطاری، خبری در تلگرام مبنی بر گمشدن دختر بچه 7 ساله بنام آتنا اصلانی در شهرستان پارس آباد منتشر شد.

پدر آتنا سال‌ها بود که در خیابان پزشکان پارس آباد دستفروشی می‌کرد و پوشاک می‌فروخت. در این میان دختربچه 7 ساله‌اش که به گفته اطرافیانش دختری باهوش وخوش‌زبان بود، گاهی همراه پدر می‌شد تا به او کمک کند. روز حادثه هم آتنا کنار بساط پدرش بود . آن روز وقتی پدر مشغول گفتگو با مشتری بود، آنجا را ترک کرد و دیگر هرگز بازنگشت.

سیدعبدالله طباطبایی، دادستان شهرستان پارس‌آباد می‌گوید: آتنا زمان‌هایی که کنار بساط پدرش بود، برای استفاده از دستشویی یا خوردن آب به مغازه رنگرزی که در نزدیکی بساط پدرش بود، می‌رفت. صاحب مغازه مردی 40 ساله بود که آتنا و پدرش را از مدت‌ها قبل‌ می‌شناخت. آن روز هم بی‌آنکه پدرش متوجه شود، آتنا راهی مغازه مرد 40ساله شد غافل از اینکه او نقشه شومی برایش کشیده بود.

ساعتی از رفتن آتنا می‌گذشت و پدرش که آن روز سرش شلوغ بود، به تصور اینکه او به خانه برگشته است، به کارش ادامه داد. از سوی دیگر مادر آتنا تصور می‌کرد که دخترش نزد پدرش است و همین باعث شد که تا چند ساعت بعد کسی متوجه ناپدید شدن دختربچه نشود. عصر آن روز وقتی مرد دستفروش بساطش را جمع کرد و راهی خانه شد، معلوم شد که آتنا گم شده و کسی از او خبر ندارد.

دادستان پارس‌آباد می‌گوید: متأسفانه خانواده دختربچه دیر متوجه گم شدن او شدند.آنها بعد از جست‌وجوی بسیار، وقتی ردی از او پیدا نکردند ماجرا را به کلانتری گزارش کردند. روز بعد، حدود ساعت 11بود که این پرونده به دادستانی آمد و ما در جریان آن قرار گرفتیم و از همان زمان تحقیقات گسترده برای پیدا کردن دختربچه گمشده شروع شد.

با توجه به اینکه چند روز قبل از این ماجرا ، حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی توسط داعش رخ داده بود ، شایعه دزدیده شدن این دختر توسط گروه تروریستی داعش داغ تر شد.

روز دوم شایعه بدهکار بودن پدر آتنا به یک فروشنده اهل بانه در فضای مجازی پیچید و گفتند گم شدن این دختر به نوعی تسویه حساب شخصی است.

روز سوم که سگ های جسد یاب هلال احمر در جستجوی جسد احتمالی بودند ، خبر از خودکشی جوان معتادی بنام «جهان» که 3 ماه پیش هم در خانه پدر آتنا مستاجر بوده در شهر پیچید و گفته شد که این معتاد، خبری از این ماجرا داشته و بخاطر این موضوع خودش را حلق آویز کرده است. اما مسئولان پس از تحقیقات لازم اعلام کردند خودکشی آن جوان هیچ ارتباطی با ماجرای گم شدن آتنا کوچولو ندارد.

در همان شب خیابان های شهر پارس آباد ، یکی از پرجمعیت ترین شبهایش را تجربه کرد، زیرا در فضای مجازی منتشر شده بود که آتنا اصلانی در روستای ایران آباد از توابع بخش مرکز پارس آباد پیدا شده است و مامورین انتظامی در حال تحویل آن به خانواده ایشان می باشند و همه اهالی شهر از خانه خارج شده و به چهارراه امام کوچه مسجد جامع (خانه پدر آتنا) آمده و برای دیدن آتنا تجمع کردند که این خبر هم دروغ از آب در آمد و منتشر کنندگان این شایعه توسط دادستان روانه زندان شدند.

هیچ‌کس نمی‌دانست چه اتفاقی برای دختربچه روی داده و او کجاست اما با گذشت زمان، وقتی هیچ ردی از وی به‌دست نیامد، فرضیه اینکه او قربانی سرقت شده باشد، قوت گرفت؛ چرا که آتنا آن روز 6 النگو، انگشتر و گوشواره همراه خود داشت و احتمال می‌رفت که قربانی دزدان طلا شده باشد. درحالی‌که خبر گم شدن دختربچه در شهر پیچیده و همه را نگران کرده بود، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند. در محلی که پدر آتنا دستفروشی می‌کرد، چند مغازه و بانک وجود داشت که مجهز به دوربین‌های مداربسته بودند. مأموران به بازبینی فیلم‌های ضبط‌ شده توسط این دوربین‌ها پرداختند.

دوربین یکی از مغازه‌ها لحظه‌ای که آتنا قدم‌زنان در پیاده‌رو می‌رفت و از بساط پدرش دور می‌شد را ضبط کرده بود. اما دوربین بانکی که در همان مسیر و چندین متر آن‌ طرف‌تر بود تصویری از دختر بچه ضبط نکرده بود. این یعنی دختربچه پیش از اینکه به دوربین دوم برسد، مسیرش را تغییر داده بود. از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌داد در این مسیر به‌ خاطر جوی آبی که وجود داشت و همچنین حضور چندین دستفروش کنار پیاده‌رو، امکان اینکه دختربچه از پیاده‌رو به آن‌سوی خیابان رفته باشد، وجود نداشت. پس بی‌شک او پس از عبور از مقابل دوربین اول و رسیدن به دوربین دوم، ناپدید شده بود.

اعتراف قاتل آتنا به قتل

مأموران وقتی متوجه شدند که در این مسیر، مغازه رنگرزی مرد 40 ساله‌ای به نام «اسماعیل جعفرزاده» وجود دارد که آتنا گاهی اوقات برای خوردن آب به آنجا می‌رفت، حدس زدند که وی روز حادثه نیز به این مغازه رفته و پس از آن ناپدید شده است. به این ترتیب مرد رنگرز به ‌عنوان نخستین مظنون پرونده تحت بازجویی قرار گرفت. اما مدعی شد که آن روز دختربچه را ندیده و او اصلا به مغازه‌اش نیامده است.

ماموران در ادامه بررسی ها متوجه شدند فایل های مربوط به روز گم شدن آتنا در دوربین های مدار بسته مغازه جعفرزاده ، پاک شده اند. ولی با این وجود باز هم او حاضر به اعتراف نبود.

مرد رنگرز مدعی بود که از سرنوشت آتنا بی‌خبر است. حال آنکه بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد که او 5سابقه کیفری ازجمله کودک‌ربایی، تجاوز به‌عنف و اعمال منافی عفت داشته است. 5روز از ناپدیدشدن دختربچه خردسال گذشته بود که بازپرس پرونده دستور بازداشت مرد رنگرز را صادر کرد و او برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل شد.

طباطبایی، دادستان پارس‌آباد می‌گوید: متهم در همه مراحل بازجویی اظهار بی‌گناهی می‌کرد و مدعی بود که نمی‌داند چه اتفاقی برای آتنا رخ داده، با این حال بررسی‌های گسترده و شبانه‌روزی و بازبینی حدود 60ساعت فیلم دوربین‌های مداربسته جای شکی باقی نگذاشته بود که آتنا در مقابل مغازه او ناپدید شده و وی حقیقت را انکار می‌کرد. این مرد حتی برای تحقیقات تخصصی در اختیار پلیس آگاهی مرکز استان قرار گرفت اما با این حال مدعی بود که بی‌گناه است.

او ادامه می‌دهد: در این مدت‌ 2بار دستور بازرسی مغازه و محل زندگی مظنون پرونده صادر شد. مأموران با حکم قضایی راهی آنجا شدند و همه جا را با دقت گشتند اما هیچ سرنخی به‌دست نیامد. پرونده تبدیل به پرونده‌ای پیچیده شده بود تا اینکه در ادامه تحقیقات به سرنخ مهمی رسیدیم.

روز 19 تیر ماه درست 22 روز پس از ماجرای گم شدن آتنا کوچولو، خانم و برادر جعفرزاده در ورود به محل پارگینک خودروی مظنون ، متوجه بوی گندیده ای می شوند که محیط را فرا گرفته است.

آنها سریعا محل را ترک کرده و به گفته یکی از همسایگان، برادر مظنون که در طبقه اول خانه جعفرزاده مستاجر بوده است، سریعا خانه را تخلیه کرده و به محل دیگری نقل مکان می کند و موضوع به پلیس اطلاع داده می شود.

پلیس متوجه می شود مرد رنگرز در ساختمانی که زندگی می‌کند پارکینگ ندارد و خودروی خود را جای دیگری پارک می‌کند. در یک کوچه فرعی در نزدیکی محل زندگی او ساختمانی بود که در طبقه اول آن مغازه‌ای وجود داشت که تبدیل به پارکینگ شده بود. صاحب ساختمان این پارکینگ را در اختیار مرد رنگرز قرار داده بود تا خودرواش را آنجا پارک کند.

عصر دوشنبه 19تیرماه، تیم‌های تحقیق وارد پارکینگی شدند که احتمال می‌رفت سرنخ‌هایی از دختربچه گمشده در آنجا پیدا شود. آنها در داخل پارکینگ با یک بشکه پلاستیکی روبه‌رو شدند که در گوشه‌ای قرار داشت. وقتی در بشکه باز شد، داخل آن پر از خاک بود. اما زمانی که مأموران خاک را کنار زدند به یک کیسه پلاستیکی رسیدند.

داخل کیسه یک گونی بود که وقتی در آن را باز کردند به یک ساک پارچه‌ای رسیدند. پس از باز شدن زیپ ساک بود که جسد بی‌جان دختربچه گمشده در داخل آن پیدا شد. بررسی‌ها نشان می‌دادکه مدت‌ها از مرگ او می‌گذرد و او در همان زمانی که ناپدید شده بود، به قتل رسیده است.

با پیدا شدن جسد آتنا کوچولو و انتقال آن به پزشکی قانونی، بازجویی از مرد رنگرز ادامه یافت. او این بار ادعای تازه‌ای مطرح کرد و گفت که خبر نداشته داخل بشکه پلاستیکی جسد دختربچه وجود داشته است. دادستان پارس‌آباد می‌گوید: از آنجا که متهم مواد‌مخدر مصرف می‌کند ادعا کرد که چند روز پیش قاچاقچیان موادمخدر بشکه پلاستیکی را به داخل پارکینگ آورده و به او گفته‌اند که داخل آن موادمخدر است و او خبر نداشته که به جای مواد، داخل بشکه جسد دختربچه گمشده است.

هر چند مرد جنایتکار سعی داشت هر طوری شده خودش را بی‌گناه جلوه دهد، اما در نهایت بازجویی‌ها و تحقیقات کارآگاهان به نتیجه رسید و این مرد به قتل آتنا اعتراف کرد.

او گفت: دو، سه روزی بود که با دیدن آتنا و طلاهایش وسوسه شده بودم. روز حادثه به مغازه‌ام آمد که آب بخورد و چون کسی آنجا نبود، به طرفش رفتم.

خواستم نقشه‌ام را اجرا کنم اما او شروع کرد به فریاد زدن. برای همین دستم را روی دهانش گذاشتم و وقتی به‌خودم آمدم که دیگر نفس نمی‌کشید. ترسیده بودم و جسدش را داخل ساکی گذاشتم و آن را به پارکینگ بردم و در بشکه پلاستیکی مخفی کردم تا سر فرصت در محلی خلوت رها کنم اما چند روز بعد به‌عنوان مظنون دستگیر شدم و رازم فاش شد.

به گفته دادستان پارس‌آباد، پس از اعترافات مرد جنایتکار، طلاهای دختربچه که متهم آنها را در مغازه‌اش جاسازی کرده بود، کشف شد. به این ترتیب شعبه‌ویژه‌ای برای رسیدگی به این پرونده درنظر گرفته شد و هم‌اکنون منتظر نتیجه پزشکی قانونی هستیم و قرار است این پرونده به‌طور ویژه و خارج از نوبت رسیدگی شود و متهم به مجازات قانونی خود برسد.

خشم مردم پارس آباد از انتشار خبر دستگیری مرد رنگرز و پیدا شدن جسد آتنا کوچولو 

بعد از این ماجرا مردم به خیابانها آمده و بعد از ورود به مغازه رنگرزی جعفرزاده واقع در خیابان پزشکان پارس آباد آنجا را آتش زده و وسایل داخل مغازه را به خیابان ریختند طوری که تمامی خیابان های منتهی به چهارراه امام بسته شد و در نهایت بعد از ورود نیروی انتظامی، دادستان و فرماندار مردم به مصلی فرا خوانده شدند و با سخنرانی صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد و طباطبایی دادستان پارس آباد در داخل مصلی مردم را آرام شدند . آنها مردم را به آرامش دعوت کردند و قول دادند که در اسرع وقت به این پرونده رسیدگی خواهد شد. آنها از مردم خواستند که به‌کار روزمره‌ خود بپردازند و احساساتشان را کنترل کنند. به این ترتیب بود که مردم با اطمینان از روند رسیدگی سریع به این پرونده ، مصلی را به آرامش ترک کردند.

دادستان عمومی وانقلاب استان : طبق نظریه اولیه پزشکی قانونی استان، زمان فوت آتنا اصلانی به روز مفقود شدن وی بر می گردد.

ناصر عتباتی از مردم خواست از گمانه زنی ها بپرهیزند و وعده داد که به این پرونده خارج از نوبت و در کمترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

 پلیس آگاهی اردبیل هم در اطلاعیه ای اعلام کرد جسد آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آبادی به پزشکی قانونی منتقل شده و پزشکان متخصص در حال بررسی جنبه های مختلف موضوع و علل تامه فوت وی هستند.

پلیس اردبیل ضمن ابراز همدردی با بازماندگان؛ از عموم شهروندان و مدیران کانال های مختلف استان انتظار دارد به منظور تسکین درد و کاهش آلام خانواده این عزیز مرحومه؛ از انتشار هرگونه اخبار کذب، غیر موثق، غیر کارشناسی شده درباره اعلام انگیزه های واهی و خارج از هرگونه اصول و قواعد اخلاقی و انسانی خودداری نمایند.

 

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۷۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
تبسم
۱۵:۴۲ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
تسلیت عرض می کنم به خانواده آتنا خدا اون قاتل رو لعنت کنه
Iran (Islamic Republic of)
بدون نام
۰۱:۰۳ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
خدا قاتل اتنا کوچولو رو تو آتیش جهنم قرار بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
واقعا نمی دونم که اون مرد وقتی آتنا زو میگرفت داشت میکشت خدا باید اون مرد رو میکشت نکه اون دختر بچه ی بیچاره دلم براش سوخت تسلیت میگم به خانواده ی آتنا جان
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۱۲:۴۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
وای خدا خیلی حادثه بزرگ و ترسناکی بود
خدا به خانوادش صبر بده
غم اخرتون باشه خانواده اتنا کوچولو
Iran (Islamic Republic of)
بدون نام
۲۳:۵۴ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
بیچاره آبجیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
تسلیت میگم خدا به پدر ومادر عمر زیادی عطا کنه خواهش میکنم مواظب فرزندان تون باشید
Iran (Islamic Republic of)
لیلی
۱۹:۰۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ساغر
۱۳:۴۶ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
وااای واقعا نباید دختر بچه هارو تو چشم بندازیم
خداصبر بده به خانواده آتنا
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۱:۰۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
روحت شاد
تسلیت عرض میکنم
Iran (Islamic Republic of)
غریبه
۰۱:۴۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
به نظر من بچه باید زیاد تو چشم نباشه و طلا نداشته باشه،چون ممکن حتی یه فرد قابل اعتماد هم وسوسه بشه و دست به همچین کاری بزنه.به بازماندگان تسلیت میگم
Iran (Islamic Republic of)
مائده حسینی
۱۸:۰۳ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
خیلی حالم بد شد
Iran (Islamic Republic of)
دریا
۲۲:۰۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
واقعا تسلیت عرض میکنم خدمت خانواده محترم آتنا جان قاتل بی رحم بی ادب
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۴:۱۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
حتما باید اعدام بشه من به مادر و پدرش تسلیت میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
تو رو خدا مواظب بچها تون باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
تسلیت میگم واقعا غم اخرتون باشه پدرومادرای عزیز مراقب فرزندانتون باشین اونا تو هر سنی به مراقبت احتجاج دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
روح آتنای عزیز شاد ، خدا لعنت کنه اون ملعون پلید همچین حیونای رو باید سنگسارش کنن
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۰:۵۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۷
تسلیت می گم به خانواده ی آتنا کوچولو باید اون قاتل اعدامش کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشنوا
۱۶:۱۷ ۲۱ فروردين ۱۳۹۷
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۶
قاتل هرچه زودتر باید اعدا در ملاعام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۴ آبان ۱۳۹۶
این قاتل هرچه سریع اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۵ مهر ۱۳۹۶
تجاوز...دزدین طلاهای طفل معصوم...سوختن جگر پدر بدبخت و مادر بیچاره ش... بعدم کشتنش و قایم کردنش تو سطل زباله و خاک ...

میدونید باید چکارش میکردن؟ باید صد نفر به نوبت به خودش تجاوز میکردن جلو چشمِ همه ... بعد فیلم میگرفتن همه جا پخشش میکردن... بعدم با تبر تیکه پاره ش میکردن مینداختنش جلو سگهای وحشی ، تا درس عبرتی میشد برای امثالِ اون کثافت
Iran (Islamic Republic of)
محرم دهقان
۱۴:۴۲ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
اعدام برای این شیطان خبیث کافی نیست، خدا لعنتش کند.
Iran (Islamic Republic of)
سعید غفوری
۱۳:۱۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
خدا لعنتش کنه
دختربچه مگه چیکار کرده بود؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید غفوری
۱۳:۱۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۶
خدا لعنتش کنه
دختربچه مگه چیکار کرده بود؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن سقایی نجف
۲۱:۰۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
خدا رحمتش کنه برات واز خانواده محترم داغدار ایشون از خداوند متعال صبر استدعا میکنم و از آگاهی محترم شهرستان پارس آباد تمنا میکنم که جلوی این کارهای زشت و ناپسند را بگیرند.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۳:۰۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
بالاخره اعدام شد این حرومزاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
جالبه باچنين سابقه ای در شهر ول میگردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
جالبه باچنين سابقه ای در شهر ول میگردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
خدا لعنت کند قاتل آتنای عزیز رو. پدر ومادرها باید بیشتر مراقب بچه هایشان باشند
Iran (Islamic Republic of)
فریبا ص
۱۴:۰۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
اگه من به جای دولت بودم میزاشتمش تو گونی بعدش پلاستیک بعدش ساک تا همونجا نابود بشه حقشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۱۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
عکسش رو دیدم انتای عزیز روحت شاد بشه الهی بمیرم برات تو چی کشیدی چرا اینقدر بی رحمانه و غریب کشته شدی ادم دلش خون میشه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۰:۴۲ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
خدا اون مردو لعنت کنه .
ولی این گوشه ای از جنایتی بزرگیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
ین روانی چیزی از داعش کم نداره سرش رو قطع کنید
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر
۱۴:۰۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
اون یه حیون کثیفه
Germany
ناشناس
۲۳:۵۵ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
لعنت خداوفرشتگان خداتاابدبرتوای ملعون کثافت شیطان پلید روحت شادفرشته کوچولو آتنای عزیزم .
Iran (Islamic Republic of)
طیبه
۱۹:۵۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
اخ واقعا وحشت ناک بود تسلیت به خانواده گرامی مادر وپدرش
Germany
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
پس از چندین مرتبه در انظار عمومی به دار اویخته بشه
Germany
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
پس از چندین مرتبه در انظار عمومی به دار اویخته بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
روحت شاد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
با سلام و عرض ادب به همه هم میهنان دلسوزم
با چشمانی مملو از اشک برای فرشته سفر کرده طلب ارامش و اسودگی می کنم و برایش بهشت برین را ارزومندم . به خانواده اتنا تسلیت عرض می نمایم و برایشان بر ارزومندم .اینکه این قاتل بیمار و با روحیه حیوانی چگونه کشته شود اتنای عزیز را به با باز نمیگرداند و شاید چه بسا تعداد زیاری از این بیماران در جامعه ما زندگی می کنند و باید توسط قانون گزاران و مجریان قانون شرایطی وضع شود که برای اتنای دیگری این فاجعه و مصیبت رخ ندهد.
برای خانواده اتنای عزیز هم (با این اعتقاد که دردی که یک نفر می کشد مانند این است که کل جامعه ان درد را میکشد )شریک غم هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
با سلام و عرض ادب به همه هم میهنان دلسوزم
با چشمانی مملو از اشک برای فرشته سفر کرده طلب ارامش و اسودگی می کنم و برایش بهشت برین را ارزومندم . به خانواده اتنا تسلیت عرض می نمایم و برایشان بر ارزومندم .اینکه این قاتل بیمار و با روحیه حیوانی چگونه کشته شود اتنای عزیز را به با باز نمیگرداند و شاید چه بسا تعداد زیاری از این بیماران در جامعه ما زندگی می کنند و باید توسط قانون گزاران و مجریان قانون شرایطی وضع شود که برای اتنای دیگری این فاجعه و مصیبت رخ ندهد.
برای خانواده اتنای عزیز هم (با این اعتقاد که دردی که یک نفر می کشد مانند این است که کل جامعه ان درد را میکشد )شریک غم هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۸:۰۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
این واقعا یک موضوع تاسف باره برای جامعمون,و خوب شد این مرد رنگرز کثیف و پست رو اعدام کردن که به نظر من این مجازات براش کمه. این ماجرا باعث شد تا هم پدر و مادر ها بیشتر مراقب بچه هاشون باشن و هم آدمای پستی مثل این رنگرز دیگه همچین غلطایی نکنن. من از همینجا به خانواده اصلانی تسلیت میگم و خداوند بهشون صبر بده و انشاالله که غم آخرشون باشه.
Iran (Islamic Republic of)
سامیه
۱۹:۰۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
اون حرومیو فقط باید بسپورن دست پدر مادر اتنا که هرروز با چاقو یه تیکه از بدنشو ببرن تادلشون خنک شه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۳۰ ۳۱ تير ۱۳۹۶
تسلیت میگم ب خانواده اتنا .واقعا خیلی زود رفتی
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۳۰ ۳۱ تير ۱۳۹۶
تسلیت میگم ب خانواده اتنا .واقعا خیلی زود رفتی
Iran (Islamic Republic of)
مادر
۰۹:۴۶ ۳۱ تير ۱۳۹۶
خیلی حادثه تاسف باری بود؛از همه پدر مادر ها خواهش میکنم؛هر کسی برا بچه اش اتفاقی رخ میده رسانه ای کنید از ترس مخفی نکنید همه میدونند به بچه بیگناهه اجازه ندهیم آتنا های بیشتری در جامعه قربانی شوند،تورو خدا هر چقدر پولدارین برا بچه طلا نخرین،جون بچه خیلی مهم تر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۳۱ تير ۱۳۹۶
خیلی حادثه تاسف باری بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۳۱ تير ۱۳۹۶
خیلی دردناکه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۰:۳۰ ۳۱ تير ۱۳۹۶
نظرات بعضی از دوستانو خوندم که درباره‌ی اعدام و دیگر حکم‌ها حرف میزدند به نظر بنده اعدام خوبه ولی وقتی یک فرد به زندان میفته باید ریشه یابی کنن ببیند مشکل کار از چیه که فرد به زندان افتاده نه اینکه آزادش کنن به امان خدا
گاهی اوقات انسان کارهایی رو انجام میده که از هر مجرمی که فکرشو بکنی پست تر میشه!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۳۱ ۳۰ تير ۱۳۹۶
با سلام و عرض تسلیت به خانواده عزیز آتنا.... این موضوع ناشی از کم کاری چند شخص یا حتی نهادهای امنیتی میشه…مثلا چرا یه دختر باید تنهایی به دستشویی مراجعه کنه یا تنها آب بخوره و بااین که زیورآلات داشت کسی مواظبش نبود وحتی کسی که اینقدر سوابق غیر اخلاقی داشته (قاتل)باید آزادانه توی جامعه رها باشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۰۷ ۳۰ تير ۱۳۹۶
واقا واسش متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۰۷ ۳۰ تير ۱۳۹۶
واقا واسش متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
TM.e
۰۳:۱۷ ۳۰ تير ۱۳۹۶
به محض اعتراف این جانی باید در ملا عام سنگسار میشد
Germany
ناشناس
۰۱:۲۶ ۳۰ تير ۱۳۹۶
وای چقدر ماجرای آتنا جون درد ناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۱ ۳۰ تير ۱۳۹۶
خدایا خودت کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
اتنا جون
۰۰:۳۲ ۳۰ تير ۱۳۹۶
چی میتونم بگم ...

فقط میتونم بگم روحش شاد باشه و خدا به پدر و مادرش صبر عطا کنه
Iran (Islamic Republic of)
بچه های ایران زمین
۱۵:۵۴ ۲۹ تير ۱۳۹۶
سلام
ما مردم ایزان از مقام مسول تقاضا داریم که این چنین افرادی را در ملع عام اعدام کنند تا درس عبرتی باشد برای دیگران.
سپاس
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۲۱ ۲۹ تير ۱۳۹۶
حالا هی بگید چرا ننوشتید تجاوز !شما هم کارتون شده همین بحثا ریشه ی ملت سوزوندین با این هوس بازیاتون حالم بهم میخوره بعضی ادما فکرشون همینه
United States of America
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۹ تير ۱۳۹۶
عین نجاست
United States of America
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۹ تير ۱۳۹۶
عین نجاست
Iran (Islamic Republic of)
پیمان تبریز
۱۰:۵۸ ۲۹ تير ۱۳۹۶
رحمت خدا به فرشته آتنا ولعنت خدا به اون داعش زاده وتحمل صبرپدرومادرش.ولی یه خواهش کوچولوئی ازهموطنان عزیزم دارم که فرزندتونوتنها حتی دم در خونه ورودی راه پله آپارتمان وخونه حتی نزدیکترین همسایه نذارین.نگین آخه کی به این وروجک لاغرمردنی کاری داره یامثلا مرد همسایه بغلیمون هم اینو خیلی دوسش داره و مثل نوه اش میمونه.
شما مادرهای عزیز بیشتردقت کنین وبیشتر مواظب گل زندگیتون باشین.خدایا التماس میکنم همچین داغی را به دل هیچ پدرومادری ننشان.یاارحم الرحمین.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۱۷ ۲۹ تير ۱۳۹۶
حرومزاده بوده قاتلش
United States of America
یک مادر ایرانی
۰۲:۵۹ ۲۹ تير ۱۳۹۶
تسلیت واژه کوچکی است در برابر این مصیبت.
مراتب تسلیت خود را به خانواده محترم اصلانی ابراز میدارم و از خداوند برایتان صبر و آرامش میطلبم.
پیام های هموطنان عزیزم رو خوندم باور کنید سه روزه حالم خیلی بد شده دیگه به هیچ کس اعتماد ندارم .
Germany
شقایق
۰۲:۴۴ ۲۹ تير ۱۳۹۶
صد بار اعدام
Iran (Islamic Republic of)
الی
۱۶:۳۸ ۲۸ تير ۱۳۹۶
فقط بااعدام که کار درست نمیشه.در جامعه ما هرروز هزاران تجاوز به کودکان و زنان و دختران صورت می‌گیره.اما جرات حرف زدن نیست.تا وقتی این تجاوزها پنهان بشه از این متجاوزها زیاد داریم.وقتی نیروی انتظامی داره تجاوز رو پنهان می‌کنه متجاوزها جسارت بیشتری پیدا میکنند
Iran (Islamic Republic of)
الی
۱۶:۳۸ ۲۸ تير ۱۳۹۶
فقط بااعدام که کار درست نمیشه.در جامعه ما هرروز هزاران تجاوز به کودکان و زنان و دختران صورت می‌گیره.اما جرات حرف زدن نیست.تا وقتی این تجاوزها پنهان بشه از این متجاوزها زیاد داریم.وقتی نیروی انتظامی داره تجاوز رو پنهان می‌کنه متجاوزها جسارت بیشتری پیدا میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۸ تير ۱۳۹۶
وای خدا لعنت کنه این موضوع به این واضحی باید زود تر از این پیدا میشد چقدر ادم های بیخیالی اینه در اصرع وقت انجام دادن!؟؟؟؟
چرا سری اول گشتن ندیدن طلاهارو
چرا پرس و جو نکردن ماشین طرف کجاست
چرا به هر چیزی که مربوطه گیر ندادن
حتی قاتل عوضی همینم دروغ میگه
دختر بیچاره هفت سالش بوده طاقت تجاوز نداشته مرده این مردک عوضی بازم داره دروغ میگه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۳۲ ۲۸ تير ۱۳۹۶
برای قاتل مرگ کمه باید بزارنش تو اسید چجوری دلش اومده بیشرف
United States of America
امیرحسین
۱۵:۲۴ ۲۸ تير ۱۳۹۶
سلام ضمن تسلیت به خانواده آن عزیز از دست رفته. واقعا آدم بعضی از موقع ها نمیدونه چی بگه .برای خانواده اون عزیز تسلیت عرض میکنم و آرزوی صبر میکنم گرچه این حرف ها هیچ فرقی به حال خانواده اون عزیز نمیکنه
ولی باید بگم طبق قرآن قتل یک مسلمان به عمد
سرنوشت خیل خیلی خیلی ...سختی رو تو اون دنیا داره وانشاءالله عذاب سختی ببینه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۸ تير ۱۳۹۶
خداوند ان شالله به پدر و مادر این فرشته ی کوچولو آرامش و صبر عنایت کنه... الهی آمین
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۸ تير ۱۳۹۶
تسلیت میگم به خانواده اقای تسلیمی واقعا خدا لعنت کنه قاتلشو این جانی داعشی را
Germany
نقی
۱۳:۵۷ ۲۸ تير ۱۳۹۶
خدایا به داد جامعه ما برس
Germany
ناشناس
۰۰:۱۶ ۲۸ تير ۱۳۹۶
باید قاضی در مرحله اول حکم برای این جانی صادر می کرد
Netherlands
محسن
۲۰:۴۱ ۲۷ تير ۱۳۹۶
سلام با عرض تسلیت به خانواده محترم آتنای عزیز ان شاالله که خدا به شما صبر بدهد بتوانید این مصیبت بزرگ را تحمل کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۲۷ تير ۱۳۹۶
خدا به خانوادش صبری بزرگ بده جایگاه اتنا واقعا تو بهشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۷ تير ۱۳۹۶
واقعا بی شرمی .باید مجازات این کارو پس بده.اگه مجازات نشه خودم میکشمش .حالا ببین کی گفتم.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۴:۲۶ ۲۷ تير ۱۳۹۶
کثافففففففففففت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۷ ۲۷ تير ۱۳۹۶
تسلیت میگم ب خانواده ی اتنای عزیز امیدوارم خدا بهتون صبر بده
نمیدونم در برابر این همه بی رحمی و پستی چی باید بگم هیچ حیوونی ب پستی این ادم بی صفت نیس تو رو خدا مراقب بچه هامون باشیم تا گیر این شیطان صفتا نیوفتن بنظرم باید هفت بار در ملا عام دارش زد تا درس عبرتی بشه برای امثال خودش چطور میتونن ی همچین بچه ی پاک و معصومی رو وارد دنیای کثیف خودشون کنن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۲:۰۲ ۲۷ تير ۱۳۹۶
من این سر کشور از ناراحتی اشک ریختم ، خدا رحمتت کنه اتنای عزیز ، و خدا باعث و بانیو لعنت کنه ، اخه چطور دلش اومده این کارو بکنه ، اون دنیا چه عذابی بکشه ، خدا هم به دادش نمیرسه ، اون دنیا رو فراموش کرده بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۲۷ تير ۱۳۹۶
انسان گاهی اوقات ندانسته در بعضی مخمصه ها اسیر میشه که یه دفه چشاشو باز میکنه میبینه ای داد بیداد قضیه خعلی گنده شده....بیخود شاخ و برگ ندین عملا کار زشت و ناپسند هست وهیچ جای بحث نیست .اما یک درصد احتمال بدین اظهارات قاتل درست باشه و طمع چند قطعه طلا با وسوسه ی شیطان در یک مرد بر انگیخته بشه و واقعا قصدی نباشه اما حالا قضیه اینطور نمود کرده باشه.....خدا میدونه پناه بر خدا از شر شیطان
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۱:۲۵ ۲۷ تير ۱۳۹۶
تسلیت عرض می‌کنم خدمت بدر ومادر آتنا می‌خوام بگم آتنا درددی به به اندازه دنیا روی دلمون داریم از غم معصومیتت دوست دارم تواون دنیا با حضرت رقیه هم بازی بشی تواغوش فاطمه زهرا باشی وحسین دست نوازش به سرت بکشه
Iran (Islamic Republic of)
فریبا
۲۳:۳۰ ۲۶ تير ۱۳۹۶
خدا رحمتت کند اتنای عزیز و دوست داشتی
خیلی ناراحت شدم خدا انشالله قاتلش رو به سزای عمل زشت و کثیفش برسونه چون اعدام واسش خیلی ناچیزه...
به خانوادش تسلیت میگم
Iran (Islamic Republic of)
مامان علی
۲۳:۲۵ ۲۶ تير ۱۳۹۶
اسلام علیک یا صاحب الزمان خدایا تورابه خداوندیت قسم میدم هرچه زودتر ظهور حضرت مهدی رابرسان ودر پناه خودت حفظش کن خداوند به خانواده اتنا صبر عنایت کند انشاالله خدایا هرچه زودتر ظهور عزیز زهرا را برسان تا ازاین همه مصیبت مردم نجات پیدا کنند نگاه به دل کثیف وگنهکار مانکن به رحمانیت خود نگاه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۶ تير ۱۳۹۶
تسلیت به خانواده اتنا
مرگ واسه اون ادم پست کمه باید اونو تا اخر عمر عذاب داد
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۳:۰۱ ۲۶ تير ۱۳۹۶
خدا لعنتش کنه قاتلشو
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۲۲:۱۵ ۲۶ تير ۱۳۹۶
تسلیت میگم به خانواده اتنا وخدا لعنت کنه اون عوضی رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۶ تير ۱۳۹۶
دود از از کله ی آدم بلند میشه آخه یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۶ تير ۱۳۹۶
اگه مرگ این موجود کم پیدا دست من بود آنقدر زجرکش میدادم تا خودش مرگ را آرزو کنه نه که مرگ ارزوکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۶ تير ۱۳۹۶
اگه مرگ این موجود کم پیدا دست من بود آنقدر زجرکش میدادم تا خودش مرگ را آرزو کنه نه که مرگ ارزوکنه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۵:۵۹ ۲۶ تير ۱۳۹۶
سلام تسلیت عرظ مکنم عکس که دیدم نارحت شدم
Canada
علی نوری - پارس اباد
۱۵:۱۸ ۲۶ تير ۱۳۹۶
اسماعیل جعفرزاده قاتل آتنا حتی با همسری که الان با وی زندگی می کند و دو فرزند از وی دارد هم حاصل تجاوز وی می باشد ، بدین صورت این قاتل بی رحم با داشتن همسر و یک فرزند به یک دختر 13 یا 15 ساله تجاوز می کند، در نتیجه قاضی بالاجبار دختر تجاوز شده را به عقد وی در می آورد. در نتیجه همسر قبلی از وی طلاق می گیرد و فرزندش را هم با خود می برد و قاتل آتنا با همسر فعلی اش زندگی می کنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۶ تير ۱۳۹۶
از خدای بزرگ برای خانواده اش صبر طلب می کنم و به ایشان تسلیت میگم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۶ تير ۱۳۹۶
قاتل اتنا جون هرچه سریع تر اعدام بشه چن دیگه ماهم از شنیدن این خبر خیلی ناراحتیممم
Iran (Islamic Republic of)
میثم ترکاشوند
۰۹:۱۷ ۲۶ تير ۱۳۹۶
خانواده اصلانی محترم وطن این تسلیت میگوییم خدا صبر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۶ تير ۱۳۹۶
خدا لعنتش کنه قاتل آتنا کوچولو رو
این قاتل جرم داشته چه جوری جواز کسب برا مغازه بهش دادن؟؟؟؟
والا ماکه هفتااااد خان رو رد میکنیم تا بتونیم یه مجوز کسب تو روستا بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۰۳:۲۳ ۲۶ تير ۱۳۹۶
خدا اتنای عزیزم رحمت کنه.از وقتی شنیدم داغدار شدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۲۶ تير ۱۳۹۶
به اشد مجازات بایست مجازات شود و بدون معطلی
این جرم آشکار است و اعتراف صریح دیگه چه قدر منتظرید سریع دادگاه و اجرای حد و اشد مجازات
دیگه بقیه اش اضافی است
Iran (Islamic Republic of)
غلامپور
۰۱:۲۴ ۲۶ تير ۱۳۹۶
همش به خاطر اعتیاد لعنتیه که انسان رو به همچین جونوری تبدیل میکنه.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۵۳ ۲۶ تير ۱۳۹۶
اعدامممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۵ تير ۱۳۹۶
عزیزان دل من هم مثل همه شما سخت متاثر شدم.خداوند به خانواده این کودک معصوم صبر جلیل عنایت بفرمایند.اما یادمون نره همه ما اسیر هواهای نفسانیمون هستیم.خداوند متعال همه مارو از شر وسواس خناس نجات بدهد.آمین
آخرین اخبار