یاسوج؛

راهپیمایی صیانت از حریم خانواده

به مناست روز ملی حجاب و عفاف، راهپیمایی بزرگ صیانت از حریم خانواده در یاسوج برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  دراین راهیپیمایی، بانوان محجبه و برخی از آقایان، مسیر میدان هفت تیر تا حسینیه ثارالله یاسوج را در مخالفت با بدحجابی و حمایت از حجاب اسلامی طی کردند.


شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی با مضمون، جهاد زن حجاب است، حزب الله بیدار است از بد حجابی بیزار است و زینت زن حفظ حجاب است، بر رعایت اصول پوشش اسلامی تاکید کردند.


فریبا رحمانپور مدیرکل امور زنان و خانواده استاندار‌ی کهگیلویه وبویراحمد هدف از این راهپیمایی را ترویج حجاب نه تن‌ها برای بانوان بلکه برای آقایان بیان کرد و گفت: امروزه بانوان محجبه در عرصه‌های مختلف بدون هیچ محدودیتی به فعالیت مشغول هستند و حجاب برای آن‌ها محدودیت نیست و مصونیت است.


محمدی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم با اشاره به تاثیر حجاب در حفظ امنیت و آرامش بانوان و خانواده‌ها گفت: این راهپیمایی زنگ هشدار و بیدار باشی برای جوانان در جامعه است.


حجت الاسلام موسوی اعظم امام جمعه موقت یاسوج در جمع تجمع کنندگان این مراسم در حسینیه ثارالله این شهر از بدحجابی در استان بخصوص در مجالس عروسی انتقاد کرد و از مردم خواست مبارزه با بدحجابی را از خانواده و نزدیکان خود آغاز کنند.

 

انتهای پیام/د

تاثیر حجاب در حفظ امنیت و آرامش بانوان و خانواده‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.