گرمسار؛

بهره برداری از فاز نخست مجتمع توریستی کارخانه پنبه گرمسار

مجتمع فرهنگی، هنری و توریستی کارخانه پنبه گرمسار درجهت بهره برداری مناسب در فاز نخست شهریور ماه به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی در جمع هنرمندان گرمساری گفت: شهرستان گرمسار دارای ظرفیت هنری بالا و قدیمی است که می تواند با ایجاد محیط های سخت افزاری مناسب نگاه هنرمندان به سمت و سوی توسعه هنری پیش ببرد.


غلامرضا کاتب در ادامه از اختصاص1 میلیارد ریال بودجه اختصاصی به دو پروژه مهم و بلا تکلیف هنری در شهر های ایوان کی و آرادان خبرداد و افزود : این مبلغ به پروژه های نیمه کاره مجتمع های فرهنگی و هنری ایوانکی و آرادان اختصاص پیدا می کند تا این پروژه ها به سرانجام برسد و هنرمندان از آن بهره مند شوند.


نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی به اختصاص برنامه های ویژه مجلس برای هنرمندان صنایع دستی و اعتباراتی برای مسائل رفاهی و مسکن هنرمندان اشاره کرد و اظهار داشت : بحث اشتغال و مسکن هنرمندان صنایع دستی در این طرح مجلس دنبال می شود که منتظر تایید شورای نگهبان هستیم.


در ادامه این مراسم محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به توجه ویژه به جامعه هنری در استان در جهت توسعه و پیشرفت تاکید کرد و گفت: نباید هنرمندان را از راه توسعه بیگانه دانست و استفاده از این ظرفیت بومی می تواند توسعه و پیشرفت را هموارتر نماید .


سوقندی افزود : باید قدرهنرمندان را به خوبی دانست چون جایگاه رفیع وبزرگی را دارند و به یک مراسم یا همایش بسنده کردو این هنرمندان در جهت ارائه خدمت خود از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان ها استفاده کنند.


انتهای پیام / ذ


اختصاص 1 میلیارد ریال بودجه به دو پروژه ایوانکی و آرادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.