اصفهان؛

راه‌اندازی کارخانه لبنیات 18 نفر اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند

فرماندار چادگان گفت: با راه‌اندازی کارخانه لبینات شرکت تعاونی دامداران برای 18 نفر اشتغال ایجاد می‌شود که در راستای رفع بیکاری در شهرستان نقش به‌سزایی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور فرماندار چادگان امروز در بازدید از کارخانه لبینات شرکت تعاونی دامداران اظهار کرد: برای احداث این کارخانه 15 میلیارد ریال از اعتبارات صندوق کارآفرین اختصاص یافته است که با راه‌اندازی آن برای 18 نفر اشتغال ایجاد می‌شود که در راستای رفع بیکاری در شهرستان نقش به‌سزایی دارد.

 وی افزود: این مجموعه در آبان ماه 1395 موفق به دریافت تسهیلات مذکور شده و عملیات ساخت کارخانه آغاز شد که در حال حاضر ساخت کارخانه به میزان 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و همزمان ساخت تجهیزات و ماشین‌آلات نیز در جریان بوده است.

محمد عرب چادگانی مدیرعامل شرکت تعاونی دامداران شهرستان چادگان بیان داشت: روزانه 30 تن شیر در شهرستان چادگان تولید می‌شود که تمام تولیدات شیر شهرستان از منطقه خارج می‌شود اما با راه‌اندازی این کارخانه روزانه 5 تن شیر در همین کارخانه به انواع لبنیات تبدیل و به بازار عرضه می‌شود.

وی عنوان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید که مبلغ 15 میلیارد آن از محل اعتبارات دفتر توسعه مناطق روستایی ریاست جمهوری و مابقی از محل آورده شرکت تعاونی تامین شده است.

 فرماندار چادگان امروز ضمن بازدید از کارخانه لبنیات شرکت تعاونی دامداران از جریان عملیات اجرایی این پروژه مطلع شد؛  عملیات احداث کارخانه تولید لبنیات شرکت تعاونی دامداران که در شهریورماه سال گذشته در زمینی به مساحت چهار هزار متر کلنگ‌زنی شده بود تا کنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.