سیستان وبلوچستان

اختلافات خانوداگی، انگیزه قتل همسر

رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان از دستگیری یک قاتل به همراه همدستش به علت اختلافات خانوادگی در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان  در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپي اعلام فقدان جوانی 23 ساله در زاهدان در تاریخ یکم بهمن ماه سال 95، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.


ملاشاهی افزود: پس از تحقيقات گسترده پيرامون موضوع و اظهارات ضد و نقيض همسر فرد مفقود شده در خصوص نحوه و زمان فقدان همسرش، رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.


این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس پس از انجام یک سری کار اطلاعاتی دریافتند همسر فرد مفقود شده با همکاری شخصی دیگر و به دلیل اختلافات خانوادگی اقدام به قتل همسر خود کرده است.


سرهنگ ملاشاهی در ادامه بیان داشت: پس از شناسایی همدست همسر مقتول، وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند که مهتم پس از روبه رو شدن با مستندات و ادله پلیس از راز قتل مرد جوان پرده برداشت و به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.


رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به علت و انگیزه قتل به دلیل اختلافات خانوادگی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

انتهای پیام/ع

اختلافات خانوداگی، انگیزه قتل همسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار