یزد؛

تمام اماکن مسکونی و تجاری شهری و روستایی باید در برابر حوادث بیمه شوند

معاون مدیریت بحران استان گفت: تا کنون 10درصد از منازل همه شهرها و روستاها در سطح استان بیمه شده اند.


محمد رضا یاوری معاون مدیریت بحران استان  درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت:در راستای اشاعه ترویج فرهنگ بیمه به خصوص منازل مسکونی و تجاری در برابرحوادث غیر مترقبه استعلام هایی طی یکسال اخیر از طریق شرکت های بیمه انجام شده است.

یاوری افزود: اقدامات اولیه طی یکسال اخیر جهت اجرای این طرح انجام شده و از اواخرسال گذشته مراحل انجام بیمه منازل شروع شده است .

وی گفت: تا کنون هم 10درصد از منازل همه شهرها و روستاها در سطح استان در این طرح بیمه شده اند.

یاوری با بیان اینکه طی استعلام هایی که انجام شده تمام اماکن مسکونی و تجاری شهری و روستایی باید در برابر حوادث بیمه شوند اشاره کرد:تفاهم نامه ای که با یکی از شرکت های بیمه ای منعقد شده تمامی اماکن مسکونی شهری و روستایی در برابر حوادث به خصوص صاعقه،آتش سوزی و انفجار بیمه می شوند.

وی افزود:50درصد ازهزینه این بیمه ها را مدیریت بحران تامین می کند و 50درصد مابقی از طریق مالکان پرداخت می شود و این طرح بین نمایندگان بیمه و مالکان صورت می گیرد که محدودیتی ندارد و در خصوص منازل مسکونی وتجاری است.

معاون مدیریت بحران استان گفت: متقاضیان شهری و روستایی برای بیمه منازل خود باید به شهرداری ،بخشداری ودهیاری ها درروستاها با به محل نمایندگی شرکت های بیمه مراجعه کنند .

وی گفت:در قبال بیمه منازل مسکونی خسارت 100میلیون تومان که 75میلیون تومان مربوط به ساختمان و 25میلیون تومان مربوط به اثاثیه است.

یاوری اشاره کرد:متقاضیانی که درخواست بیش از این مبلغ را داشته باشند سقف بیمه را می توانند با هماهنگی با نمایندگی ها افزایش دهند.

انتهای پیام/ ی

افزایش  سقف بیمه  با هماهنگی نمایندگی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار