اردبیل؛

اساسی ترین مشکل واحد‌های تولیدی اردبیل نبود مشاوره مدیریت است

نبود مشاوره مدیریت اساسی ترین مشکل واحد‌های تولیدی در اردبیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش استاندار اردبیل در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برگزار شد اظهار کرد: شرکت‌های مشاوره مدیریت اقدامات اساسی در حوزه مکان‌یابی و استفاده از تسهیلات برای واحد‌های تولیدی انجام می‌دهند و نبود این شرکت‌ها مشکل اصلی واحد‌های تولیدی در اردبیل است.

وی گفت: متاسفانه واحد‌های تولید خود اقدام به مکان‌یابی اشتباه می‌کنند و برای دریافت انشعابات آب، برق و گاز دچار مشکل می‌شوند و این روند باید تغیر یابد تا در آینده نیز با این مشکل روبه رو نباشیم.

رئیس شورای عالی استان اردبیل بیان کرد: فعال‌سازی شرکت‌های حسابرسی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما باید در این زمینه فرهنگ‌سازی کنیم تا کارهای تخصصی در حوزه اقتصادی به دست افراد کاردان انجام گیرد.

خدابخش تصریح کرد: در حال حاضر واحد نساجی سبلان پارچه فقط با ظرفیت یک بخش خود فعالیت می‌کند و شرکتی که این واحد را اجاره کرده است به علت اجاره بهای بالا دچار مشکل شده است.

 وی گفت: سبلان پارچه برند‌های معروف پوشاک کشور از جمله «تن‌درست» و «من‌تن» را تولید می‌کند و قابلیت ایجاد اشتغال برای ۲ هزار نفر را دارد ولی متاسفانه از ابتدای کار خود در مسیر نادرستی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/ع

نبود مشاوره مدیریت مشکل واحد‌های تولیدی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.