شیراز؛

دستگیری ۳۲ متهم تحت تعقیب / کشف کالای قاچاق میلیاردی

خبر‌های پلیس فارس در روز پنج شنبه ۲۲ تیرماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد عبادی نژاد فرمانده نیروی انتظامی ممسنی گفت: طرح دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب به مدت ۳ روز توسط ماموران انتظامی شهرستان ممسنی به مرحله اجرا درآمد.


وی ادامه داد: در این راستا با هماهنگی قضایی و با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه مجرمان متواری در نقاط گوناگون شهرستان شناسایی و با انجام عملیات های، تعداد ۳۲ نفر از این افراد شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ممسنی تصریح کرد: این افراد دارای سوابقی از جمله سرقت، خرید اموال مسروقه، ایراد ضرب و جرح عمدی، ایجاد مزاحمت برای شهروندان و کلاهبرداری و جعل هستند.

۲۰ فقره سرقت در پرونده سارق

سرپرست پلیس آگاهی فارس از دستگیری یک سارق حرفه‌ای با ۲۰ فقره سرقت درون خودرو در شیراز خبر داد.


سرهنگ محسن سروقد سرپرست پلیس آگاهی فارس گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت درون خودرو، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا، ماموران کلانتری شهرستان شیراز یک نفر سارق به هویت "س– م" را دستگیر و متهم را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی استان و تحقیقات صورت گرفته در خصوص سوابق کیفری وی، مشخص شد دارای چند فقره سابقه به اتهام سرقت است.

سرپرست پلیس آگاهی استان اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از این سارق سابقه دار، او به ۲۰ فقره سرقت درون خودرو اقرار کرد که صحنه‌های سرقت بازسازی و تاکنون ۱۱ نفر از شکات شناسائی و تحقیقات برای کشف سایر سرقت‌ها ادامه دارد.

سروقد تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در رستم

فرمانده نیروی انتظامی رستم از کشف کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال خبر داد.
سرهنگ محمد اسلامی فرمانده نیروی انتظامی رستم گفت: ماموران انتظامی هنگام کنترل محور‌های اصلی این شهرستان، یک دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد یک میلیون و ۵۸ هزار و ۴۰۰ عدد ژیلت کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رستم ارزش ریالی این محموله قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/ن

خبرهای نیروی انتظامی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار