اصفهان؛

مراسم تشییع شهدای گمنام در نطنز

فرماندار شهرستان نطنز از تشییع پیکر پاک 10 شهید گمنام تازه تفحص شده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،یوسف حسنی  امروز در جلسه هماهنگی تشییع شهدای گمنام نطنز، اظهار کرد: به منظور تجدید پیمان با شهدای هشت سال دفاع مقدس و ترویج روحیه ایثار و شهادت‌طلبی و مبارزه با استکبار جهانی، تشییع پیکر مطهر 10 شهید گمنام تازه تفحص شده در روز شنبه 24 تیرماه ساعت 8 صبح از میدان دفاع مقدس به سمت گلزار شهدای گمنام نطنز آغاز و سپس در بخش امامزاده در شهر بادرود تشییع خواهند شد.

 وی افزود: آغاز مراسم شهر نطنز از میدان دفاع مقدس با قرائت زیارت عاشورا آغاز و سپس مراسم تشییع آغاز و شهدا با گذشتن از خیابان‌ها و میدان‌های اصلی شهر تا جایگاه گلزار شهدای گمنام نطنز مشایعت خواهند شد.

فرماندار شهرستان نطنز گفت: شهدای گمنام از ساعت 10 صبح در میدان امام حسین شهر بادرود تشییع و این مراسم در میدان امام خمینی این شهر پایان پذیرفته و شهدا مهمان شهر خالدآباد خواهند شد.

وی مقصد نهایی تشییع این شهدای عزیز را امامزاده آقا علی عباس اعلام و خاطرنشان کرد: این مهمانان عزیز لحظات آخر حضور خود را در امامزاده آقا علی عباس خواهند بود و سپس برای تشییع به گلپایگان خواهند رفت.

حسنی ضمن دعوت از مدیران و مردم ولایت مدار و شهیدپرور شهرستان نطنز خواست با حضور عاشقانه خود از تشییع باشکوه شهدای عزیز بار دیگر برگ زرینی را بر کارنامه دلدادگی و پایبندی خود به آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی و پیروی از مکتب شهدای گران‌قدر دفاع مقدس اضافه نمایند.

علی مشربی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز نیز در این جلسه ضمن دعوت از کلیه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان نطنز جهت حضور پرشور در این مراسم، از عموم مردم خواست تا دل‌نوشته‌ها و عکس‌های خود را از این رویداد تاریخی تا تاریخ 8 مردادماه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال نمایند تا به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایزی اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

نطنز بار دیگر میزبان لاله‌های سرخ گمنام دفاع مقدس خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.