شیراز؛

فارس پایلوت اجرای مشترک مانورهای بهداشت و درمان با بسیج پزشکی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: استان فارس پایلوت اجرای مشترک مانورهای بهداشت و درمان با بسیج پزشکی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فیض‌اله جعفری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس خواستار برگزاری مانورهای بهداشت و درمان اضطراری با همکاری مشترک هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی شد و گفت: همکاری در این زمینه می‌تواند استان فارس را به عنوان استان پایلوت در کشور مطرح کند.


وی از لزوم انعقاد تفاهم‌نامه مشترک میان هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی استان فارس سخن گفت و افزود: این تفاهم‌نامه به همکاری بیشتر و هم‌افزایی خدمات‌رسانی به مردم و محرومان کمک می‌کند.


جعفری ادامه داد: داوطلب‌محوری و رویکرد خدمت جهادی به مردم، به ویژه بیماران نیازمند و اقشار محروم مهم‌ترین وجه مشترک جمعیت هلال احمر با بسیج جامعه پزشکی است.


وی بیان کرد: در صورت هم‌افزایی امکان استقرار تجهیزات و ملزومات بیمارستان صحرایی در استان فارس نیز وجود دارد.


جعفری با اشاره به دیدار با رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس اظهار کرد: خدمات فیزیوتراپی و توانبخشی از دیگر زمینه همکاری این جمعیت با سازمان بسیج جامعه پزشکی است.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس از راه‌اندازی فاز نخست انتقال مرکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر فارس از دروازه کازرون به بلوار زند شیراز خبر داد و تصریح کرد: همکاری بسیج جامعه پزشکی برای رونق فعالیت‌های این مراکز ضروری و مطلوب است که گشایش مجدد درمانگاه خیریه نجات در بلوار لطفعلی خان زند این همکاری بیشتر می‌شود.
انتهای پیام/ر

تفاهم‌نامه مشترک میان هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی فارس به همکاری بیشتر و هم‌افزایی خدمات‌رسانی به محرومان کمک می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار