اردبیل؛

معرفی برترین های مسابقات کشوری قرآن ،عترت و نماز در اردبیل

مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن ،عترت و نماز با تجلیل از ۱۵۰ نفر از دانش آموزان برتر در اردبیل به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری پژوهش قرآن کریم با شرکت ۴۹۰ نفر از دانش آموزان از ۳۱ استان کشور با حضور مسوولان کشوری و استانی در اردبیل به کار خود پایان داد . 

این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم در پنج رشته ، صحیفه سجادیه ، نماز ، تفسیر ، انشای نماز و نهج الالبلاغه در اردبیل برگزارشد.

مسیب زاده مدیر کل قرآن ،عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش کشور در مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بیان کرد: بیش از ۹۰۰ دانش آموز خواهر و برادر از مقاطع تحصیلی اول تا چهارم متوسطه در این دوره از مسابقات شرکت می کنند. 

وی افزود: این دانش آموزان ازبین ۷ میلیون دانش آموز از سطح مدارس کشور به صورت مرحله ای به این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم که به میزبانی استان اردبیل برگزار می شود راه یافتند.

مدیر کل قرآن ،عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش کشور با اشاره به اینکه در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ قرانی ۱۲ عنوان کتاب ویژه دانش آموزان با محوریت آیات الهی به چاپ رسیده است افزود : الگوهای سبک زندگی اسلامی باید در قالب طرح ها و برنامه های مدون آموزش و پرورش دربین دانش آموزان تبیین شود. 

در مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز از هر رشته ۵ نفر و در مجموع ۱۵۰ نفر از دانش آموزان برتر این مسابقات با اهداء لوح تندیس و جایزه تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ع

معرفی برترین های مسابقات کشوری قرآن ،عترت و نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار