ساری؛

اصلاح شبکه های فرسوده آب آشامیدنی چهار شهر

4500 متر از شبکه فرسوده در تنکابن، خرم آباد، نشتارود و شیرود اصلاح می شود.

شهرام محمدپور مدیر امور آبفاشهری تنکابن در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: بیش از 4 میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه خواهد شد.

وی به تشریح پروژه های در دست اجرای امور تنکابن پرداخت و افزود: اجرای عملیات ارتقای کیفی آب چاه لپاسر شیرود از طریق نصب پکیج کربن اکتیو و زئولیت با اعتبار بیش از 200 میلیون ریال با پیشرفت  70 درصدی در حال انجام است.

محمدپور افزود: پروژه آبرسانی به محلات محمدآباد، شریف آباد، گیل محله و بالاشیرود این شهر نیز با اعتباری بالغ بر 2500 میلیون ریال و 70 درصد پیشرفت در حال اجرا می باشد.

مدیر امور آبفاشهری تنکابن ادامه داد: عملیات اتمام ساخت مخزن 10 هزار متر مکعبی شهر تنکابن شامل ساختمانهای کلر زنی و نگهبانی، انبار لوله و محوطه سازی از محل اعتبارات طرح آبرسانی به تنکابن و خرم آباد با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت  است.

محمدپور، به  اجرای طرح اتمام لوله گذاری زون شرقی شهر تنکابن با لوله های چدنی 500 و 600 میلی متری با عبور از رمپ شرق کمربندی  و خیابان شهید ابوذر حاتمیان و همچنین احداث 6 باب منهول تاسیسات آبرسانی  با همکاری اداره راه و شهرسازی ، حمل و نقل جاده ای و شهرداری این شهر اشاره و تصریح کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این پروژه بیش از 3300 میلیون ریال از محل اعتبارات طرح آبرسانی  به تنکابن و خرم آباد در نظر گرفته شد که  با 30 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی، از ساخت مخزن 5هزار متر مکعبی شهر خرم آباد و احداث 2هزار متر خط انتقال به قطر 500 و 600 میلی متری  خبر داد و گفت: این طرح نیز با اعتباری بالغ بر 32000 میلیون ریال از محل اعتبارات طرح آبرسانی به تنکابن و خرم آباد  با انعقاد قرارداد در مرحله تجهیز و آماده سازی کارگاه قرار دارد.

مدیر امور آبفاشهری تنکابن، با بیان اینکه بهره برداری از چاه شماره 10 این شهر نیز با اجرای برق و دیوار کشی  و ساخت اتاقک و همچنین نصب پمپ و منصوبات و احداث خط انتقال به طول 300 متر از محل اعتباراتطرح آبرسانی به تنکابن و خرم آباددر مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد.

انتهای پیام/ک

بهبود کیفیت آب آشامیدنی چهار شهر با 4 میلیارد ریال هزینه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.