ششمین دوره طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم برگزار شد

ششمین مرحله آزمون طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم، برگزار شد و مرحله آزمون کتبی آن آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مرحله آزمون تلاوت و مصاحبه ششمین دوره طرح ارزیابی در بخش مدرسان روزهای 22 و 23 تیرماه در محل شورای عالی قرآن با حضور شرکت‌کنندگان در سطوح 1 تا 4  و در گرایش‌های مختلف از سراسر کشور برگزار شد.

شرکت‌کنندگان با حضور در محل‌های مشخص در شورا، ابتدا توسط داوران و اساتید مورد ارزیابی و مصاحبه قرار گرفتند. مصاحبه از این قرار بود که ابتدا باید به سوالاتی که در آیین نامه مشخص شده، پاسخ داده می‌شد و بعد از آن شرکت کنندگان در مواردی که تبحر بیشتری داشتند به انتخاب خود با روش‌های مختلف به تدریس می‌پرداختند. شرکت‌کننده‌ای که حدنصاب لازم را در بخش مصاحبه و تدریس کسب می‌کرد، برای ضبط تلاوت تحقیق و ترتیل در استودیو شورای عالی قرآن حضور می‌یافت.

داوری این بخش را آقایان غلامرضا شاه میوه، مهدی دغاغله، محمد بنیادی، سید جواد سادات فاطمی، سید مهدی سیف، حمیدرضا مستفید و محمدحسین فریدونی به ‌عهده داشتند.

56 نفر در آزمون مصاحبه و تلاوت ششمین دوره ارزیابی در بخش مدرسان شرکت کردند. ازاین تعداد شرکت کننده 32 نفر را بانوان قرآنی کشورمان تشکیل می دادند.

آزمون تلاوت و مصاحبه ششمین دوره طرح ارزیابی در بخش قاریان نیز هفته گذشته با حضور 110 شرکت کننده در روزهای 14، 15 و 16 تیرماه برگزار شد.

همچنین داوری و ارزیابی این تلاوت‌ها روزهای 28، 29و30 تیرماه سال جاری با حضور جمعی از اساتید و کارشناسان انجام می‌شود.

گفتنی است؛ آزمون کتبی ششمین دوره طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

آزمون کتبی طرح ارزیابی قاریان و مدرسان برگزار می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار