نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی از ترک تشریفات مناقصه قرارداد تولیدات ۳ هزار دستگاهی هپکو توسط سه وزیر خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب وکمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درخواست ترک تشریفات مناقصه قرارداد تولید ۳ هزار دستگاه ماشین آلات راهسازی کشور در کارخانه هپکو توسط سه وزیر  راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت وکشور داده شده است، گفت: این سفارش در صورت تایید نهایی تقریبا تولید ۴ سال شرکت هپکو را تامین می‌کند.


مقدسی در خصوص پیگیری وضعیت کارگران شرکت هپکو، افزود: در گفت‌وگویی که با معاون وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص مشکلات کارگران شرکت هپکو داشتم، تمایل بر این بود که خریدار جدید شرکت هپکو در راه اندازی شرکت موفق باشد.

وی با بیان اینکه هدف از حمایت هپکو بازگشت به رونق گذشته است، اضافه کرد: این انتظار از سهامدار جدید شرکت هپکو وجود دارد که در کنار انتظارات خود از دولت، به تعهدات خود به کارگران این شرکت هم عمل کند تا شادابی را به تولید کارخانه برگرداند.

نماینده مردم اراک، خنداب وکمیجان ادامه داد: ما مدافع تولید هستیم و با تولید است که هم مدیران و هم کارگران راضی می‌شوند و امیدواریم سهامدار جدید تا اول مرداد‌ماه سال جاری فضایی را به‌وجود بیاورد که اعتماد گذشته برگردد.
انتهای پیام / ج

هدف از حمایت هپکو بازگشت به رونق گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۳۹ ۳۰ تير ۱۳۹۶
ای بابا